نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟

  • کد خبر: ۲۴۰۹۴۲
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟
لژیونر‌های تیم ملی سرباز شده‌اند و در صورت حضور در ایران، ممنوع‌الخروج خواهند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان از ۱۵ شهریور ماه بازی‌های خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی با دیدار برابر قرقیزستان آغاز خواهد کرد.
در فاصله یک ماه و نیم تا آغاز دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی در آسیا، وضعیت حضور لژیونر‌های سرباز تیم ملی با، اما و اگر مواجه شد.

مطابق اعلام سازمان نظام وظیفه، علی قلی‌زاده، مهدی قائدی، مجید حسینی و الهیار صیادمنش از ابتدای مرداد ماه سرباز هستند و باید وضعیت سربازی خود را تعیین تکلیف کنند.

این بازیکنان تیم ملی در صورتی که تصمیم مشخصی برای وضعیت سربازی خود نگیرند، در صورت حضور در ایران برای نخستن بازی تیم ملی با قرقیزستان، ممنوع‌الخروج خواهند شد.

در صورتی که لژیونر‌های تیم ملی وضعیت سربازی خود را مشخص نکنند، فقط در بازی‌های خارج از خانه می‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. حال باید منتظر ماند که فدراسیون فوتبال و امیر قلعه‌نویی چه تصمیمی پیرامون لژیونور‌های سرباز تیم ملی اتخاذ خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->