شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال

  • کد خبر: ۲۴۰۹۴۷
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال
آتیلا حجازی بعد از انتخاب ایمان عالمی به عنوان سرپرست استقلال دلخوری خود را از تصمیم مسئولان استقلال اعلام کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که آتیلا حجازی خودش را سرپرست تیم استقلال می‌دانست، سرانجام ایمان عالمی در این پست قرار گرفت. فرزنده اسطوره فقید باشگاه استقلال در واکنش به این اتفاقات می‌گوید: «با آقای نکونام صحبت کردم و گفتم مشکلی هست رک بگو که او هم بی پرده گفت گزینه اول و آخرش برای سرپرستی من هستم. حتی ما جذب کاکوتا هم پیش بردیم و وقتی کار‌های جذب این بازیکن انجام شد، به ترکیه رفتم. ۲ روز پیش من به ایران آمدم و دیدم آقای ایمان عالمی‌سرپرست شده اند ولی عکس العملی نشان ندادم. فقط حرف من این است که ۳ ماه است دارند صحبت می‌کنند و می‌گویند من گزینه نهایی هستم، از این رفتار‌ها دلخور شده ام.»

 سرپرست فصل گذشته استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود سمیعی اختیاری در مورد انتخاب پست‌های مختلف ندارد هم گفت: «ببینید به هرحال ایشان مدیرعامل است و نمی‌شود اختیار نداشته باشد. چندین و چند بار گفته اند من سرپرست هستم و همانطور که گفتم آقای نکونام هم گفتند از باشگاه خواسته است که من سرپرست تیم شوم.» 

این اظهارات نشان می‌دهد مدیران باشگاه استقلال برخلاف میل باطنی خود اقدام به انتخاب ایمان عالمی کرده‌اند و به دنبال جذب حجازی بوده‌اند که این امر میسر نشده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->