شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی

  • کد خبر: ۲۴۰۹۷۵
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی
کاپیتان پرسپولیس غیر مستقیم به شماره ۷ تیمش هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سروش رفیعی از زمانی که یحیی گل محمدی از پرسپولیس رفت در تیمش تبدیل به همه کاره شد. از این جهت که او پاداش‌های هوادار متمول را بین همبازیانش تقسیم می‌کرد و رضا درویش هم به این خاطر او را حمایت می‌کرد تا حدی که برای انتخاب سرمربی هم از این بازیکن کمک خواست و او هم اوسمار را معرفی کرد. سروش در زمان سرمربیگری اوسمار تبدیل به بازیکن ثابت تیمش شد و حتی در ارنج‌ها هم دخالت مستقیم داشت.

جالب اینکه با رفتن اوسمار، سروش خیلی سعی کرد اسکوچیچ را با کمک هوادار متمول جایگزین او کند که این اتفاق در نهایت رخ نداد و گاریدو به این سمت رسید. سروش اخیرا به عنوان یکی از بزرگتر‌های تیمش در مورد جدایی بیرو، ترابی و دانیال صحبت‌های زیادی کرد که البته هیچ یک از آنها جوابش را ندادند. اما امید عالیشاه در مصاحبه دوشنبه شب خود در برنامه فوتبال برتر مقابل یکسری از صحبت‌های سروش موضع گرفته و حتی گلایه کرد. با خبر شدیم او در تمرینات هم به سروش اولتیماتوم داده که تیمش کاپیتان دارد و اگر قرار باشد در مورد برخی مسائل اظهارنظری شود باید کاپیتان‌ها این کار را انجام دهند. به نظر می‌آید سروش فصل سختی را در پرسپولیس با رفتن اوسمار و اختلاف درویش با هوادار متمول خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->