حضور قطعی ۷۰ هیات و مقام خارجی در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تشکیل ستاد تحلیف رئیس جمهور با حضور قالیباف انتقال ۱۹ زندانی ایرانی از اقلیم کردستان عراق به کشور (۶ مرداد ۱۴۰۳) سه نظامی صهیونیست در حمله حزب الله زخمی شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هریس» رسما نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را اعلام کرد بلینکن و وانگ یی در لائوس دیدار کردند واکنش ترامپ به دیدار هریس با نتانیاهو بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی به مراسم تحلیف «پزشکیان» می‌آیند جزئیاتی از مراسم تحلیف مسعود پزشکیان؛ نهمین رئیس‌جمهور ایران قالیباف از عزم مجلس شورای اسلامی برای حداکثر تعامل با دولت چهاردهم خبر داد اعلام آمادگی مخبر برای حمایت از دولت چهاردهم میزان حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد | کدام سربازان ۱۸ میلیون تومان حقوق می‌گیرند؟ فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بر اهمیت پدافند هوایی تاکید کرد یک کارشناس سیاسی: سیاست آمریکا در مواجهه با فلسطین تغییری نمی‌کند | رویکرد ضدفلسطینی در دنیا به چالش کشیده شده است | نتانیاهو نگران سقوط خودش است رفاقت برای ایران، برای انقلاب! رژیم صهیونیستی می‌گوید یک پهپاد را بر فراز میدان گازی «کاریش» رهگیری کرده است آخرین جزئیات پرونده فساد در فوتبال | ۱۸ نفر تحت تعقیب قضائی هستند ترامپ دوباره انتقاد کرد | آمریکا مضحکه عام و خاص شده است بایدن و پادشاه اردن درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند سخنگوی وزارت دفاع چین: ناتو از درگیری اوکراین نفع می‌برد اوکراین از آمادگی برای مذاکره با روسیه خبرداد
سرخط خبرها

رفاقت برای ایران، برای انقلاب!

  • کد خبر: ۲۴۱۳۷۰
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
رفاقت برای ایران، برای انقلاب!
اگر او در اداره کشور، در پیشبرد اقتصادی کشور، در مسائل بین المللی و فرهنگی کشور، موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کرده ایم.

«موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما ست.» این نگاه همه جانبه رهبر فرزانه انقلاب است که باید به عنوانِ راهبرد حیاتی مورد توجهِ همه ارکان نظام قرار گیرد. با این نگاه است که می‌شود خوب دید و خوب عمل کرد. شاید برای برخی‌ها چنین دیدنی سخت باشد، اما التزام عملی به ولایت فقیه، کوشش در این ساحت را اقتضا می‌کند. کسانی که در این منظومه فکری قرار دارند باید بتوانند بردل خواسته‌های خود غلبه کنند و در این میدان نقشی سازنده ایفا کنند.

رهبر معظم انقلاب، در دیدار با مجلسیان تصریح و تأکید داشتند که «همه کمک کنند که رئیس جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد. اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست. اگر او در اداره کشور، در پیشبرد اقتصادی کشور، در مسائل بین المللی و فرهنگی کشور، موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کرده ایم. پیروزی او، پیروزی همه ماست. این را باید از بن دندان باور کرد.» باوری چنین می‌تواند همه ظرفیت‌ها را برای اعتلای ایران عزیز فعال کند.

باوری چنین، اقتضا می‌کند که پیش پای دولت جدید، چاه و چاله حفر نشود، که همه برای هموار کردن مسیر بکوشند. کوشندگان برای همواری مسیر، قطعا با استخدام‌ها و تغییر وضعیت‌های نا بهنگام و جا به جایی‌های مدیریتی در آخرین روزها، دست دولت را در اول راه در پوست گردو نخواهند گذاشت.

همه کمک خواهند کرد تا دولت جدید موفق شود. همه هم در نتایج توفیق هم، شریک و بهره‌مند خواهیم بود. رهبر انقلاب به صراحت فرمودند: «توصیه مؤکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است.» این فقط خطاب به مجلس نیست بلکه دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها و همه دولتمردان باید خود را مخاطب این توصیه مؤکد بدانند. تعامل سازنده هم همراهی و فراهم کردنِ زمینه و زمان برای همراهی است.

 این که اتفاق افتاد، ان شاءا... شاهد تحقق عملی و فراگیر دیگر بایدِ رهبر معظم انقلاب خواهیم بود که،  «باید در مسائل مهم صدای واحد از کشور شنیده شود. باید از دولت و مجلس یک حرف و صدا شنیده شود.» حق هم همین است چه همه می‌دانیم و رهبری هم هشدار داده اند؛  «کسانی در دنیا گوش تیز کرده اند نشانه اختلاف و دوگانگی را پیدا کنند.»

 چنین اجازه‌ای نباید به آن‌ها داد. همه در کنار هم برای ایران، برای انقلاب، برای جمهوری اسلامی، خواهیم ایستاد. دست‌ها هم برای برداشتن موانع سر راه، به هم توان خواهند داد. دنیا خواهد دید که ما بعد از رقابت انتخاباتی، رفاقت برای وطن را تعریفی نو خواهیم زد. منش آقای رئیس جمهور و سلوک سیاسی، اخلاقی او هم رفاقتی چنین را اقتضا می‌کند. چنین باد ان شاءا...!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->