علت انصراف طیب‌نیا از معاون‌اولی رئیس‌جمهور چه بود؟ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد (۹ مرداد ۱۴۰۳) نخست وزیر عراق و هیئت همراه با رهبر انقلاب دیدار کردند نماینده ولی‌فقیه در سپاه: یک مسئول در نظام ولایی وظیفه هدایت و راهبری جامعه را دارد وزیر امور خارجه اردن: در کنار لبنان خواهیم ماند مراسم تحلیف مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد جنگنده‌های اف ۱۶ اوکراین به موشک‌های آمریکایی مجهز می‌شوند اژه ای: رئیس جمهور باید وقف خدمت به مردم باشد + فیلم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کرد + فیلم پزشکیان: اولویت دولت من ارتباط موثر با همسایگان است + فیلم کامل سخنرانی قالیباف در مراسم تحلیف: متعهد می‌شویم دولت را حمایت کنیم آغاز مراسم تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی وزیر کشور عربستان سعودی وارد تهران شد لغو مصوبات و انتصابات ۲۵ روز اخیر در دولت با دستور پزشکیان(تکذیب شد) پخش زنده مراسم تحلیف مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور ایران + تماشای آنلاین نخست وزیر عراق وارد تهران شد نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان برای شرکت در مراسم تحلیف پزشکیان وارد تهران شد پزشکیان در دیدار نخست وزیر گرجستان: سیاست خارجی اصلی دولت، تقویت ارتباط با همسایگان است سرلشکر سلامی: جوانان ما شناور‌های پیشرفته اقیانوس‌پیما ساخته‌اند پزشکیان در دیدار با رئیس سنای قزاقستان: خواستار اتحاد منطقه‌ای در راستای پررنگ شدن همکاری‌ها هستیم رهبر معظم انقلاب: اهانت به حضرت مسیح(ع) از نظر ما محکوم است
سرخط خبرها

اژه ای: رئیس جمهور باید وقف خدمت به مردم باشد + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۲۰۸۲
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳
اژه ای: رئیس جمهور باید وقف خدمت به مردم باشد + فیلم
رییس قوه قضاییه گفت: رییس‌جمهور کشور همه صلاحیت های خود را در انجام مسئولیت های خود بر عهده گیرد و خود را وقف خدمت مردم، ترویج دین و اخلاق ، پشتییانی از حق کند و از خودکامگی دوری کند و از حقوق اشخاص حمایت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامحسین اژه‌ای رییس دستگاه قضا کشور امروز سه شنبه و در مراسم تحلیف رئیس جمهور نهم که با حضور مهمانان داخلی و خارجی در صحن علنی مجلس برگزار شد، اظهار داشت: یاد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام و یاد شهدای گرانقدر و شهید والامقام سپهبد عزیز حاج قاسم سلیمانی وو هم‌چنین یاد شهدای خدمت و رییس‌جمهور شهید آیت الله  رئیسی و همراهانش را گرامی میدارم و علو درجات را برایشان مسئلت دارم.

 

وی ادامه داد: خدا را سپاسگزاریم در شرایطی که مردم ایران در غم از دست دادن رییس جمهور خود بودند و بدخواهان به فتنه گری می افزودند، انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت و صحت برگزار شد و مردم آقای پزشکیان را به عنوان رییس جمهور برگزیدند. این انتخاب توسط مقام معظم رهبری تنفیذ و ایشان مسئولیت اجرای قوه مجریه را عهده دار شدند. 

اژه ای اظهار داشت: امروز رییس جمهور محترم طبق قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با حضور رییس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان در پیشگاه قرآن کریم و در برابر نمایندگان به خداوند متعال سوگند یاد می‌کند تا پاسدار مذهب رسمی و قانون اساسی جمهوری اسلامی باشد و همه صلاحیت های خود را در انجام مسئولیت های خود بر عهده گیرد و خود را وقف خدمت مردم، ترویج دین و اخلاق، پشتییانی از حق کند و از خودکامگی دوری کند و از حقوق اشخاص حمایت کند.

اژه ای ادامه داد: رییس جمهور در حراست از مرزها و استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نکند. این مسئولیت خیلی سنگین است. رییس‌جمهور با استعانت از خداوند، پیامبر اسلام و ائمه (ع) از قدرتی که مردم به عنوان امانت دست او سپرده‌اند، همچون امینی پاسدار و وفادار از آن نگهداری و به منتخب بعد از خود بسپارد. رییس‌جمهور از زمان تبلیغات انتخابات تا الان عنوان کرده است که این قدرت را به تاسی از امیرمومنان امانت می داند و نه طعمه و همه تلاش خود را برای تحقق عدالت، پیشرفت و تعالی کشور به کار خواهند برد. اینجانب ضمن تبریک مجدد به ریس جمهور محترم آقای دکتر پزشکیان از خدای قادر متعال توفیق ایشان را در قبال مسیولیت سنگین خواستارم. آقای دکتر پزشکیان خداوند به شما توفیق دهد.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم و فرزانه انقلاب فرمودند، قوه قضاییه در کمک به دولت چهاردهم در هر نقطه که باشد، حضور فعال خواهد داشت و در مسائل اولویتدار کشور از جمله مسایل اقتصادی در کنار دولت خواهد بود. 

رییس قوه قضاییه در پایان ضمن خیرمقدم به مهمانان باردیگر علو درجات را برای شهدای کشور و افزایش طول عمر را برای مقام معظم رهبری خواستار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->