ارائه ۸۹۴ هزار خدمت رایگان بستری در بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۲   چگونه درخواست خوداظهاری برای بیمه‌شدن در کارگاه را ثبت کنیم؟ اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید ( ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟ مشکلات ناشی از «شکاف لب» در کودکان مرگ ۴ کودک زیر ۵ سال با مواد مخدر در خراسان رضوی مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی زیر تیغ جراحی زیبایی در تهران غرق‌شدگی در بهار ۱۴۰۳ جان ۲۸۳ ایرانی را گرفت قتل مادربزرگ و عمو به‌خاطر ارثیه در جنوب تهران نجات ۴۵۵۰ فرزند از سقط جنین خودکشی عروس ۲۴ ساله به علت اختلاف بر سر تالار عروسی! افشای شکنجه وحشیانه پسر معلول در اسارتگاه مرد بی‌رحم برادرکشی بیخ گوش مادر و خواهر | جسد برادرم را در باغچه دفن کردم قطع عضو شهروند تهرانی در قدرت‌نمایی اراذل و اوباش| دو شرور سابقه دار دستگیر شدند حریق یک کارگاه بزرگ چندمنظوره در جاده سیمان| یک آتش نشان مصدوم شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) تولید پلیمرهای انتقال دارو به سلول‌های سرطانی توسط پژوهشگران مشهدی نتیجه پایه یازدهم اعلام شد + لینک مشاهده نتایج (۹ مرداد ۱۴۰۳) صدور بیش از ۳۸ هزار گذرنامه زیارتی در خراسان رضوی درمان جدید برای طاسی سر مردان
سرخط خبرها

مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟

  • کد خبر: ۲۴۲۱۷۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹
مبلغ جدید جریمه «پارک ممنوع» چقدر است؟
نرخ جدید جریمه، «پارک ممنوع» ۵۰ هزار تومان است که نسبت به گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، از ۲۳ تیرماه سال جاری، بر اساس ابلاغ محمد مخبر، سرپرست وقت ریاست جمهوری، مبالغ جرائم راهنمایی و رانندگی افزایش یافت و پلیس امیدوار است که این مسئله باعث بازدارندگی شده و کاهش تلفات تصادفات و افزایش نظم ترافیکی را در پی داشته باشد.

نرخ جدید جریمه «توقف در محل ممنوع» یا همان «پارک ممنوع» که جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود، در سه مبلغ متفاوت بر اساس محل ارتکاب جریمه متفاوت است.

مبلغ این جریمه در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری - صنعتی۵۰ هزار تومان پیش بینی شده است. در سایر شهر‌ها ۴۰ هزار تومان و در روستا‌ها و راه‌های روستایی نیز ۳۰ هزار تومان جریمه برای ارتکاب آن در نظر گرفته شده است.

پیش از این، مبلغ این جریمه ۴۰ هزار تومان در کلانشهر‌ها بود.

توقف در محل ممنوع یا همان پارک ممنوع، جزو تخلفات ساکن رانندگی محسوب می‌شود که در بسیاری از موارد و به خصوص ساعات پیک ترافیک سبب اخلال در تردد خودرو‌ها و در نتیجه افزایش حجم ترافیک می‌شود. این تخلف به وسیله خودرو‌های دوربین دار پلیس و همچنین ماموران پلیس راهور ثبت می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->