نتانیاهو درباره اقدامات تروریستی اخیر اسرائیل اظهاراتی مطرح کرد خانواده شهید رئیسی: هنیه سرانجام به آرزوی گوارای خود رسید نامه پادشاه عربستان به پزشکیان تقدیم شد ابعاد ترور اسماعیل هنیه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد پزشکیان: اتحاد بیشتر کشور‌های منطقه زمینه صلح را فراهم می‌کند نایب رئیس حماس: شهید هنیه با یک موشک هدف قرار گرفت | دشمن تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد + فیلم دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه دیدار کرد خونخواهی یک ضرورت امنیتی است جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره ترور شهید هنیه شهادت ۲ خبرنگار در بمباران منطقه مجاور منزل هنیه آمریکا کمک به گرجستان را تعلیق کرد نامه ایران به شورای امنیت پس از ترور اسماعیل هنیه | در استفاده از حق دفاع مشروع خود برای پاسخ قاطع تردید نخواهیم کرد تسلیت اردوغان به خانواده شهید هنیه آیا ادارات و بانک‌های کرمانشاه فردا پنجشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ اوکراین اولین ناوگان جنگنده‌های اف ۱۶ را تحویل گرفت الجزایر ترور «اسماعیل هنیه» را قویاً محکوم کرد واکنش حسن روحانی به شهادت اسماعیل هنیه اتحادیه اروپا به ترور شهید هنیه واکنش نشان داد پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی درپی شهادت اسماعیل هنیه آغاز تجمع خودجوش مردم تهران در اعتراض به ترور شهید اسماعیل هنیه منابع لبنانی: پیکر فواد شکر فرمانده حزب الله از زیر آوار خارج شد
سرخط خبرها

دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه دیدار کرد

  • کد خبر: ۲۴۲۳۹۴
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه دیدار کرد
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه اعلام کرد که ریشه همه ناامنی‌ها در سوریه اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و آمریکا است.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ریشه همه ناامنی‌ها در سوریه اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و آمریکاست، گفت: رفع اشغالگری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با نخست وزیر سوریه با اشاره به مناسبات ویژه و راهبردی دو کشور تأکید کرد: دو ملت ایران و سوریه هم چنان در مقابله با همه‌ی توطئه‌ها و اقدامات خصمانه‌ی رژیم صهیونیستی و آمریکا در کنار یکدیگر خواهند ایستاد.

احمدیان افزود: ریشه‌ی همه مشکلات، نابسامانی‌ها و نا امنی‌ها در سوریه اشغال گری رژیم صهیونیستی و آمریکاست و رفع اشغال گری آمریکا مهم‌ترین گام برای رفع رنج‌ها و مشکلات مردم سوریه خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه گفت: شهادت اسماعیل هنیه گام مؤثری در پیش رفت مبارزات مردم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و پیروزی مردم غزه است و جنایت کاران بدانند این جنایت بی پاسخ نخواهد ماند.

آقای احمدیان اضافه کرد: امروز تمام دنیا به ماهیت اشغال گری رژیم صهیونیستی و آزادی بخش بودن حرکت مردم فلسطین پی برده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اهمیت روابط اقتصادی دو کشور و توسعه همکاری‌های تجاری و مالی دو جانبه بر ضرورت تلاش بیشتر برای تعمیق روابط تاکید کرد.

نخست وزیر سوریه در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رییس جمهور محترم، اقدام جنایتکارانه‌ی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه را محکوم و ضمن ابراز هم دردی با ملت مظلوم فلسطین شهادت وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

عرنوس بر عزم رهبری و دولت سوریه برای توسعه و تعمیق مناسبات اقتصادی و انجام پروژه‌های مشترک تأکید کرد و افزود: بایستی بخش‌های خصوصی و مردمی دو کشور در حوزه‌ی اقتصادی و تجاری بیش از گذشته فعال شوند‌‌.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->