نتانیاهو درباره اقدامات تروریستی اخیر اسرائیل اظهاراتی مطرح کرد خانواده شهید رئیسی: هنیه سرانجام به آرزوی گوارای خود رسید نامه پادشاه عربستان به پزشکیان تقدیم شد ابعاد ترور اسماعیل هنیه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد پزشکیان: اتحاد بیشتر کشور‌های منطقه زمینه صلح را فراهم می‌کند نایب رئیس حماس: شهید هنیه با یک موشک هدف قرار گرفت | دشمن تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد + فیلم دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه دیدار کرد خونخواهی یک ضرورت امنیتی است جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره ترور شهید هنیه شهادت ۲ خبرنگار در بمباران منطقه مجاور منزل هنیه آمریکا کمک به گرجستان را تعلیق کرد نامه ایران به شورای امنیت پس از ترور اسماعیل هنیه | در استفاده از حق دفاع مشروع خود برای پاسخ قاطع تردید نخواهیم کرد تسلیت اردوغان به خانواده شهید هنیه آیا ادارات و بانک‌های کرمانشاه فردا پنجشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ اوکراین اولین ناوگان جنگنده‌های اف ۱۶ را تحویل گرفت الجزایر ترور «اسماعیل هنیه» را قویاً محکوم کرد واکنش حسن روحانی به شهادت اسماعیل هنیه اتحادیه اروپا به ترور شهید هنیه واکنش نشان داد پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی درپی شهادت اسماعیل هنیه آغاز تجمع خودجوش مردم تهران در اعتراض به ترور شهید اسماعیل هنیه منابع لبنانی: پیکر فواد شکر فرمانده حزب الله از زیر آوار خارج شد
سرخط خبرها

ابعاد ترور اسماعیل هنیه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد

  • کد خبر: ۲۴۲۳۹۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
ابعاد ترور اسماعیل هنیه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی ابعاد مختلف جنایت صهیونیست‌ها مورد بررسی قرار گرفت. البته بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم رضایی در توضیح جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برای بررسی ابعاد شهادت اسماعیل هنیه گفت: جلسه این کمیسیون برای بررسی ابعاد مختلف حادثه ترور و شهادت اسماعیل هنیه عصر امروز در محل کمیسیون برگزار شد و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ملت فلسطین و جبهه مقاومت به دلیل شهادت شهید اسماعیل هنیه ابراز همدری کردند.

وی اضافه کرد: این جلسه با حضور مسئولانی از دستگاه‌های مختلف از جمله ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، فراجا، وزارت امور خارجه، صدا و سیما و برخی مسئولان دیگر برگزار شد و در ابتدای جلسه ابعاد مختلف جنایت صهیونیست‌ها مورد بررسی قرار گرفت. این بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است.

رضایی بیان کرد: در ادامه جلسه امروز مسئولان بخش‌های مختلف گزارشی از اقدامات و کار‌های خودشان در زمینه این حادثه ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بخش پایانی جلسه نیز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نظرات خود را در این باره اعلام کردند که در راس آن محکومیت شدید جنایت رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا در ترور رهبر بزرگ مقاومت فلسطین شهید هنیه و ابراز همدردی با ملت بزرگ فلسطین بود و بر لزوم اقدام متقابل و خونخواهی موثر در ترور و شهادت اسماعیل هنیه تاکید شد.

وی با بیان اینکه اعصای کمیسیون امنیت ملی بر بر لزوم ارائه پاسخ قانع کننده به افکار عمومی تاکید کردند، افزود: محور بعدی حمایت از نیرو‌های مسلح کشور و عموم نیرو‌های دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشور و لزوم افزایش توان دفاعی و امنیتی و اطلاعاتی کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی بود.

رضایی همچنین بیان کرد: همچنین در این جلسه بر لزوم موضع‌گیری صحیح و دقیق مسئولان کشور و بازنگری در وضعیت امنیتی کشور تاکید شد؛ بررسی‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ارتباط با این جنایت ادامه دارد و کمیسیون این موضوع مهم را همچنان پیگیری خواهد کرد

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->