استفاده تبلیغاتی ترامپ از جنایات اسرائیل | هیچ کس در زمان من به کسی حمله نکرد کنعانی: ترور «فؤاد شکر» باید با قوی‌ترین عبارات توسط جامعه جهانی محکوم شود سیدحسن نصرالله فردا عصر سخنرانی می‌کند (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) واکنش رهبر انصارالله یمن به شهادت هنیه و فرمانده ارشد حزب‌الله سیدعمار حکیم: رژیم صهیونیستی به دنبال شعله‌ور کردن منطقه است نتانیاهو درباره اقدامات تروریستی اخیر اسرائیل اظهاراتی مطرح کرد خانواده شهید رئیسی: هنیه سرانجام به آرزوی گوارای خود رسید نامه پادشاه عربستان به پزشکیان تقدیم شد ابعاد ترور اسماعیل هنیه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد پزشکیان: اتحاد بیشتر کشور‌های منطقه زمینه صلح را فراهم می‌کند نایب رئیس حماس: شهید هنیه با یک موشک هدف قرار گرفت | دشمن تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد + فیلم دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه دیدار کرد خونخواهی یک ضرورت امنیتی است جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره ترور شهید هنیه شهادت ۲ خبرنگار در بمباران منطقه مجاور منزل هنیه آمریکا کمک به گرجستان را تعلیق کرد نامه ایران به شورای امنیت پس از ترور اسماعیل هنیه | در استفاده از حق دفاع مشروع خود برای پاسخ قاطع تردید نخواهیم کرد تسلیت اردوغان به خانواده شهید هنیه آیا ادارات و بانک‌های کرمانشاه فردا پنجشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ اوکراین اولین ناوگان جنگنده‌های اف ۱۶ را تحویل گرفت الجزایر ترور «اسماعیل هنیه» را قویاً محکوم کرد
سرخط خبرها

نتانیاهو درباره اقدامات تروریستی اخیر اسرائیل اظهاراتی مطرح کرد

  • کد خبر: ۲۴۲۴۰۰
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
نتانیاهو درباره اقدامات تروریستی اخیر اسرائیل اظهاراتی مطرح کرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهاراتی را در مورد اقدام‌های تروریستی اخیر این رژیم مطرح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نتانیاهو امروز چهارشنبه در مورد اقدام‌های تروریستی این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در روز‌های اخیر ضربات سنگینی را به حماس، انصارالله و حزب الله وارد کردیم.

وی در ادامه مدعی شد: برای مواجهه با هر سناریو علیه تمامی تهدیدات پیش رو آماده هستیم و به هر کس که به ما آسیبی برساند، هزینه‌ای سنگینی را تحمیل خواهیم کرد.

نتانیاهو بدون اشاره به ترور بزدلانه شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در تهران اتفاق افتاد، افزود: ما در کنار یکدیگر به جنگ ادامه می‌دهیم.

رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به‌همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همین رابطه و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر مورد اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

خلیل الحیه یکی از مقام‌های ارشد حماس در تشریح جزئیات ترور رئیس فقید دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: شاهدانی که با اسماعیل هنیه بودند، تأیید کرده‌اند که یک موشک به اتاقی که او در آن بود اصابت کرده است. مکان حادثه به واسطه انفجار موشک تخریب شده و برخی از شیشه‌ها، پنجره‌ها، در‌ها و دیوار‌ها آسیب دیدند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->