نتایج روز هفتم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | صعود رستمیان به فینال و حذف فصیحی صعود رستمیان به فینال تیراندازی المپیک پاریس مشهدی‌ها در اردوی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره پخش زنده بازی‌های روز هفتم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نکونام محکوم به حذف ۲ بازیکن خارجی استقلال استقلال در ترکیه به مصاف حریف عربستانی می رود سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا: می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم تکواندوکاران ایران در راه فرانسه قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا | شهداب و فولاد سیرجان رقبای خود را شناختند رکورد شکنی جوکویچ در پاریس پایان کار فاطمه مجلل در المپیک پاریس ستاره فرانسوی در راه سپاهان؟ بدشانسی طارمی در آغاز فصل جدید سری‌آ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی‌های مبینا فلاح در المپیک پاریس (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) | حذف یک نماینده دیگر ایران از المپیک پشت پرده ماجراهای بازیکن خارجی استقلال| نکونام زیلیک را حذف می‌کند؟
سرخط خبرها

کاکوتا در ترکیه تست پزشکی داد

  • کد خبر: ۲۴۲۵۶۲
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کاکوتا در ترکیه تست پزشکی داد
باشگاه استقلال برای اینکه از سلامت جسمانی کاکوتا مطمئن شود از این بازیکن در اردوی ترکیه تست پزشکی گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در تلاش است تا قبل از اینکه قرارداد رسمی با بازیکنان منعقد کند، از سلامت بازیکنان مد نظر خود مطمئن شود. به همین دلیل طی روز‌هایی که استقلال در نقل و انتقالات فعالیت کرده، از بازیکنان جدید خود تست پزشکی گرفته است تا از سلامت آنها به طور کامل مطمئن شود.

به تازگی نیز درحالی که استقلال در اردوی ترکیه به سر می‌برد و کاکوتای مشهور نیز در تمرینات این تیم حضور دارد. مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه فرایند عقد قرارداد با این بازیکن را تسریع بخشند، در همان ترکیه کاکوتا را به یک مرکز پزشکی-ورزشی که مورد تایید باشگاه استقلال است، فرستادند تا بازیکن مورد نظرشان از لحاظ سلامت جسمانی مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد.


قرار است نتیجه آزمایش‌ها از این بازیکن فرانسوی که اصالتی کنگویی دارد، به باشگاه استقلال به شکل مکتوب ارسال شود و باشگاه استقلال نتیجه را در اسناد مربوط به عقد قرارداد این بازیکن ضمیمه کند.

کاکوتا اکنون مهم‌ترین بازیکنی است که در تمرینات این تیم حضور دارد و چنانچه حضورش منجر به عقد قرارداد شود، در پست وینگر به میدان خواهد رفت و تیم نکونام را از لحاظ فنی در وضعیت مطلوبی قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->