شفیعی: می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم تکواندوکاران ایران در راه فرانسه قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا | شهداب و فولاد سیرجان رقبای خود را شناختند رکورد شکنی جوکویچ در پاریس پایان کار فاطمه مجلل در المپیک پاریس ستاره فرانسوی در راه سپاهان؟ بدشانسی طارمی در آغاز فصل جدید سری‌آ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی‌های مبینا فلاح در المپیک پاریس (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) | حذف یک نماینده دیگر ایران از المپیک پشت پرده ماجراهای بازیکن خارجی استقلال| نکونام زیلیک را حذف می‌کند؟ سسما توافق کرد و به ترکیه رسید بررسی شایعه کم‌کاری شمشیرباز ملی‌پوش در کمیته ملی المپیک کاکوتا در ترکیه تست پزشکی داد تصمیم درست علیرضا دبیر کشتی‌گیران را در المپیک نجات داد مهدی طارمی مصدوم شد دستیار قلعه نویی در کمپ اینترمیلان + عکس پرسپولیس به دنبال مدافع اسبق رم ادامه روند بردهای تیم ملی نوجوانان والیبال ایران در قهرمانی آسیا کادرفنی تیم ملی به دنبال حل مشکل قایدی حضور علی کریمی در تمرینات کایسری اسپور + عکس کشتی گیران غایب جام تختی محروم از لیگ برتر
سرخط خبرها

بدشانسی طارمی در آغاز فصل جدید سری‌آ

  • کد خبر: ۲۴۲۶۰۰
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
بدشانسی طارمی در آغاز فصل جدید سری‌آ
مهاجم ایرانی اینتر به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ، بازی دوستانه با پیسا را از دست خواهد داد و حتی ممکن است در نخستین بازی تیمش در فصل جدید سری A نیز غایب باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، گاتزتا دلواسپورت ایتالیا اعلام کرد مهدی طارمی، بهترین گلزن اینتر در اردوی پیش‌فصل به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای چپ، بازی دوستانه با پیسا را از دست خواهد داد و حتی ممکن است در نخستین بازی تیمش در فصل جدید سری A در روز ۱۷ اگوست (۲۷ مرداد) نیز غایب باشد. این در حالیست که به دلیل دیرتر رسیدن لائوتارو مارتینس از تعطیلات تابستانی احتمال فیکس شدن طارمی مقابل جنوا بسیار بالا بود.

بر اساس این گزارش؛ مهدی طارمی که در نقل‌وانتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، با اعلام رسمی باشگاه از ناحیه عضله دو سر ران پای چپ دچار کشیدگی شده است؛ بنابرین او بازی دوستانه با پیسا را از دست می‌دهد و همچنین با توجه به این نوع مصدومیت شاید نیاز به درمان چند هفته‌ای داشته باشد. در این صورت حضور مهدی طارمی در نخستین بازی اینتر در فصل جدید سری A نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

گاتزتا سپس با انتشار بیانیه اینتر درباره مصدومیت مهدی طارمی نوشت: طارمی در دوره آماده‌سازی پیش فصل اینتر بهترین گلزن تیمش با به ثمر رساندن ۵ گل در ۳ بازی بوده است و نخستین اینزاگی (سرمربی) را به دنبال داشت. اینتر پیش از نخستین بازی فصل با جنوا علاوه بر پیسا دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم‌های الاتحاد عربستان و چلسی برگزار می‌کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->