پخش زنده بازی‌های روز هشتم المپیک پاریس (شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی از تمرینات سخت گاریدو برای گولسیانی تا تلاش برای جذب بازیکن دو پسته پرسپولیس به گل محمدی بازیکن نداد! تلاش دوباره پرسپولیس برای جذب قلی زاده برنامه روز هشتم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳) صدای پای بحران در فرش‌آرا! میزبانی مشهد از مسابقات شنای پسران کشور نیکبخت واحدی: از چهره‌ام پول درمی‌آورم نتایج روز هفتم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | صعود رستمیان به فینال و حذف فصیحی برخورد دوباره پرسپولیس با رونالدو رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان رضوی: جوانان استان قهرمان مسابقات پیست کشور شدند یک مجارستانی گزینه جناح چپ پرسپولیس| ژولت ناگی به جمع سرخ‌ها ملحق می‌شود صعود رستمیان به فینال تیراندازی المپیک پاریس مشهدی‌ها در اردوی تیم ملی بسکتبال ۳ نفره پخش زنده بازی‌های روز هفتم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نکونام محکوم به حذف ۲ بازیکن خارجی استقلال استقلال در ترکیه به مصاف حریف عربستانی می رود سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا: می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم تکواندوکاران ایران در راه فرانسه قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا | شهداب و فولاد سیرجان رقبای خود را شناختند
سرخط خبرها

از تمرینات سخت گاریدو برای گولسیانی تا تلاش برای جذب بازیکن دو پسته

  • کد خبر: ۲۴۲۶۸۲
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
از تمرینات سخت گاریدو برای گولسیانی تا تلاش برای جذب بازیکن دو پسته
مدافع گرجستانی روزهای سختی را در ترکیه سپری می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، غیبت گئورگی گولسیانی در دوران آماده سازی بازیکنان پرسپولیس به ضررش تمام شد و او حالا باید خودش را به بقیه نفرات تیم برساند. در همین راستا گاریدو از مربی بدنساز تیمش خواسته با تمرینات سخت بدنی گئورگی را به شرایط مطلوب برساند. از این رو این مدافع گرجستانی این روزها مجبور است در اردوی ترکیه با روزی دو نوبت تمرینات سخت تا قبل از شروع به فرم ایده آل برسد. گاریدو به خاطر همین دیر آمدن گولسیانی او را در بازی تدارکاتی امروز تیمش با الاهلی بحرین در ترکیب اصلی قرار نداد. جالب اینکه حتی مرتضی پورعلی گنجی هم در ترکیب نبود تا فرجی زوج کنعانی در دفاع میانی سرخپوشان باشد.

مهدی عبدی در حالی از پرسپولیس کنار گذاشته شد که گاریدو در مورد او اعتقاد داشت کند و سنگین است و نمی تواند در مواقع لزوم در کناره ها بازی کند. از این رو او حالا دنبال بازیکنی برای جانشینی عبدی است که قابلیت بازی در کناره ها و همچنین خط حمله را داشته باشد. در واقع سرمربی اسپانیایی بازیکنی با خصوصیات شماره ۹ بودن می خواهد. او نام دو بازیکن را برای این پست به درویش داده که جذب شان برای باشگاه پرسپولیس سنگین است و ممکن است این باشگاه مجبور شود بیش از یک و نیم میلیون دلار برای جانشین عبدی هزینه کند. در حقیقت بازیکن اشاره شده به نوعی جانشین مهدی ترابی هم خواهد بود. بازیکنی که نقش پررنگی در حملات و گل های پرسپولیس داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->