پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ١۴ مرداد ١۴٠٣)| تا پایان هفته هوا در خراسان رضوی گرم است علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: اتاق استاد بسیجی باید مأمن و پناه دانشجویان باشد همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد برگزاری آزمون جذب ۱۰ هزار نیروی اداری برای دادگاه‌های صلح روش صحیح بغل کردن نوزاد و دادن او به فرد دیگر به چه صورت است؟ تعلیق فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی به دلیل گرانفروشی بلیت اربعین برای سالم ماندن در پیری چه باید کرد؟ حکم قصاص برای پسر هجده‌ساله‌ای که مادرش را به‌خاطر حرف مردم به قتل رساند + عکس آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) خون دماغ یا خونریزی بینی از مشکلات شایع در گرمای تابستان است + چند راهکار درمان پسر جوان به قتل پدرش و راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد اگزما چیست؟ + روش‌های ساده درمان اگزما و خارش پوست امتحانات جبرانی دانش‌آموزان از فردا (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد | نمرات پایه دوازدهم به عنوان «سابقه تحصیلی» حساب نمی‌شود افزایش ۱۰۰ برابری جریمه مداخلات در حوزه پزشکی و زیبایی صلیب‌سرخ ارمنستان برای همکاری با هلال‌احمر ایران ابراز تمایل کرد درگیری عضلات پا در پیاده روی اربعین می‌تواند به دلیل وجود مواد زائد در بدن باشد  رئیس بنیاد نخبگان خراسان‌رضوی: پیش‌بینی می‌شود در دولت چهاردهم، بیش‌ازپیش از ظرفیت نخبگان استفاده شود مو‌ها در تابستان با چه مشکلاتی روبه‌رو هستند؟
سرخط خبرها

صلیب‌سرخ ارمنستان برای همکاری با هلال‌احمر ایران ابراز تمایل کرد

  • کد خبر: ۲۴۲۹۷۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
صلیب‌سرخ ارمنستان برای همکاری با هلال‌احمر ایران ابراز تمایل کرد
رئیس جمعیت هلال‌احمر در دیدار با همتای ارمنستانی خود، برای انتقال تجربیات و محصولات تولیدی این جمعیت به ارمنستان اعلام آمادگی کرد و طرف ارمنستانی نیز ظرفیت تولیدی هلال‌احمر ایران را «بی‌نظیر» خواند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرحسین کولیوند در دیدار با داوید نرسیسیان، رئیس صلیب‌سرخ ارمنستان، گفت: از حضور شما در کنگره بین‌المللی سلامت در اربعین تشکر می‌کنم. این کنگره با هدف مدیریت تجمعات انبوه برگزار شد. این کنگره از آن جهت حائز اهمیت است که حدود ۲۰ میلیون نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند و این یک رویداد بزرگ جهانی است.

کولیوند ادامه داد: تقریباً حدود پنج میلیون نفر از ایران عازم این مراسم می‌شوند و بر همین اساس در داخل ایران و در کشور عراق به زائران خدمات‌رسانی می‌کنیم. این خدمت‌رسانی‌ها با مشارکت داوطلبان انجام می‌شود و مردم در کنار ما حضور دارند و این هم‌افزایی و مشارکت سبب می‌شود تا مراسمی ایمن برگزار شود و کمترین آسیب را داشته باشیم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان همچنین گفت: ظرفیت‌های هلال‌احمر در حوزه تولید دارو، اقلام امدادی، تجهیزات پزشکی و توان‌بخشی کم‌نظیر است و این آمادگی وجود دارد تا تجربیات در این حوزه در اختیار کشور ارمنستان قرار گیرد.

داوید نرسیسیان، رئیس صلیب‌سرخ ارمنستان نیز در این دیدار گفت: هلال‌احمر ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد. از ظرفیت‌های هلال‌احمر ایران در حوزه تولید دارو، تجهیزات پزشکی و نساجی بازدید کردم. تولیدات هلال‌احمر ایران کیفیت خوبی دارند و این آمادگی در صلیب‌سرخ ارمنستان وجود دارد تا از محصولات ایرانی استفاده کنیم.

وی افزود: اهداف جمعیت‌های ملی واحد است و بر همین اساس تمایل داریم تا با هلال‌احمر ایران در زمینه‌های مختلف وارد تعامل و مشارکت شویم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->