آخرین پایگاه نظامی آمریکا در نیجر تعطیل شد بیانیه کاخ سفید درباره محورهای رایزنی «بایدن» با پادشاه اردن آیا ادارات لرستان فردا سه شنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ دبیر شورای امنیت روسیه با احمدیان دیدار کرد + فیلم اسرائیل از کدام موشک‌های ایران بیش از همه می‌ترسد؟ گفتگوی بایدن با پادشاه اردن درباره کاهش تنش در خاورمیانه یک شهید در حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان | حزب الله خربه ماعر را درهم کوبید سرلشکر باقری: روابط ایران و روسیه با تغییر دولت‌ها دچار اختلال نخواهد شد اعتراضات امروز بنگلادش ۵۶ کشته دیگر برجای گذاشت (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) قاهره ادعای وجود تونل بین نوار غزه و مصر را رد کرد رایزنی وزرای خارجه آمریکا و قطر درباره پاسخ ایران و حزب الله به تجاوز اسرائیل هشدار وزیر خارجه مصر درباره سیاست ترور از سوی اسرائیل هاکان فیدان: وقت آن است که افسار اسرائیل را بگیرند وزیر صهیونیست خواستار گرسنگی دادن به یک میلیون فلسطینی شد تغییر در ساعت کاری ادارات چهارمحال و بختیاری از فردا سه شنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) ۸۰ پیکر دفن شده فلسطینیان در خان یونس به حماس تحویل داده شد فرمانده سنتکام به اراضی اشغالی سفر کرد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) انتشار کتاب «شهید رئیسی در نگاه مقام معظم رهبری» بیش از ۱۵۰ نفر در جریان گسترش خشونت‌ها در انگلیس دستگیر شدند باقری در دفتر حماس در تهران حضور یافت + عکس
سرخط خبرها

وزارت ورزش و جوانان، مرجع صدور مجوز مراکز روان‌شناسی و مشاوره خانواده شد

  • کد خبر: ۲۴۳۳۱۱
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
وزارت ورزش و جوانان، مرجع صدور مجوز مراکز روان‌شناسی و مشاوره خانواده شد
معاون‌اول رئیس‌جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر آیین‌نامه‌های اجرایی برخی قوانین مرتبط با بهبود محیط کسب‌وکار ازجمله تعیین مرجع صدور مراکز روان‌شناسی و مشاوره خانواده را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا عارف، معاون‌اول رئیس‌جمهور، تصویب نامه ۷ مرداد هیئت وزیران را که تصویب برخی پیشنهادهای هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌وکار بود، برای اجرا به وزارت‌خانه‌های ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور اقتصادی و دارایی، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کشور و همچنین سازمان برنامه و بودجه و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

یکی از آیین‌نامه‌های اصلاح‌شده مربوط به دستورالعمل راه‌اندازی و تأسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت است که در تصویب نامه جدید، معیار صدور مجوز راه‌اندازی باشگاه ورزشی، گزارش کارشناس وزارت ورزش و جوانان در خصوص تجهیزات متقاضی است.

دو آیین‌نامه دیگر که اصلاح شده، مربوط به دستورالعمل اجرایی تجارت اموال فرهنگی-تاریخی و هنری منقول و آیین‌نامه مدیریت سامان‌دهی نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال فرهنگی تاریخی و هنری منقول مجاز بوده است.

چهارمین آیین‌نامه‌ای که اصلاح شد، آیین‌نامه سامان‌دهی و اعتباربخشی به مراکز مشاوره مصوبه سال ۱۳۹۱ بود که بر اساس تغییرات جدید، وزارت ورزش و جوانان مرجع صدور مجوز مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شد.

همچنین تبصره ماده ۷ این آیین‌نامه هم اصلاح شد که بر اساس آن، دارنده مجوز مراکز روان‌شناسی و مشاوره موظف است از دارندگان گواهی صلاحیت تخصصی از سازمان روان‌شناسی و مشاوره یا کارشناسان دارای صلاحیت حرفه‌ای از سایر مراجع استفاده کند.

پنجمین آیین‌نامه‌ای که اصلاح شد، آیین‌نامه تأسیس دفاتر خدمات مسافرتی سیاحتی و زیارتی بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->