خراسان رضوی رتبه اول تولید گیاهان دارویی کشور را دارد ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای مسیر نجف در نظر گرفته شده است | پیش‌فروش بیش‌از ۲۴۰ هزار بلیت اتوبوس برای اعزام به مرز‌ها قیمت امروز انواع موبایل (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) رکورد مصرف برق سال گذشته، ۲۸ بار شکسته شد سامانه «خودنویس» اجاره‌نامه‌ها را «دست‌نویس» کرد | بازگشت قرارداد‌های کاغذی سه رنگ قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | خودرو‌ها گران شدند نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در تهران برگزار می‌شود الگوی خرید میوه ایرانیان تغییر کرد | خرید‌های فله‌ای میوه‌های تابستانی به خرید‌های کم‌مقدار تبدیل شد آیا تعطیلات گرمایی شامل حال کارگران هم می‌شود؟ فرصت یک ماهه به عمده فروشان میوه برای صدور فاکتور الکترونیک قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت‌ها در آخرین روز کاری هفته وام اشتغال امسال چقدر است و به چه کسانی پرداخت می‌شود؟ دلار بازار آزاد وارد کانال ۶۱ هزار تومان شد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه، بیت کوین (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) قیمت طلای جهانی امروز چند؟ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مصرف بنزین طی ۴ سال، ۴۰ درصد افزایش یافته است آغاز توزیع ۵۰۰ تن گوشت گوساله ۲۹۹ هزار تومانی در مشهد جای خالی سهم دولت در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی آیا نان در مشهد گران می‌شود؟ نگرانی دامداران از سرکوب قیمت‌ها جذب ۱۲ همت سرمایه‌گذاری جدید در روز‌های سخت تولید قیمت میوه و صیفی جات در مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | تیل کیلویی ۵ هزار تومان مکاتبه بانک مرکزی و مجلس برای تامین اعتبار وام ازدواج فروش بلیت پرواز‌های اربعین ۲۱ ایرلاین از شنبه (۲۰ مرداد) آغاز می‌شود آیا اخذ مالیات از تسهیلات بانکی صحت دارد؟ رئیس اتحادیه دامداران خراسان رضوی: به دنبال ثبات در پرورش دام مولد در استان هستیم
سرخط خبرها

الگوی خرید میوه ایرانیان تغییر کرد | خرید‌های فله‌ای میوه‌های تابستانی به خرید‌های کم‌مقدار تبدیل شد

  • کد خبر: ۲۴۳۹۴۳
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
الگوی خرید میوه ایرانیان تغییر کرد | خرید‌های فله‌ای میوه‌های تابستانی به خرید‌های کم‌مقدار تبدیل شد
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: الگوی خرید از خرید‌های فله‌ای میوه‌های تابستانی به خرید‌های کم‌مقدار در فاصله‌های زمانی اندک تغییر پیدا کرده و در همین حال اتحادیه نیز فروشندگان را مکلف کرده هر میزان خرید میوه و تره‌بار حتی یک عدد را با مشتری حساب و کالا را عرضه کند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسدالله کارگر، از عرضه مطلوب انواع میوه و تره‌بار در تابستان سال جاری خبر داد گفت: انواع میوه با قیمت مناسب در بازار عرضه شده به طوری که اکنون قیمت میوه از هر کالای دیگری در ایران ارزان‌تر است این اتفاق برآمده از آن است که در سال جاری هم بارش‌ها مطلوب بود و هم آفت‌زدگی در باغات مشاهده نشد.

وی درباره گران بودن گوجه‌فرنگی و خیار توضیح داد: افزایش قیمتی که در کالا‌های پرمصرف به طور ویژه خیار و گوجه فرنگی مشاهده می‌شود مقطعی است، در این فصل سال تقاضا برای این دو قلم نسبت به هر فصل دیگری بیشتر است و علاوه بر بازار داخل در بازار خارجی هم تقاضای بالایی برای این دو کالا دارد و گزارش‌های شفاهی که به اتحادیه رسیده حاکی از آن است که صادرات این دو قلم در فصل جاری به افزایش قیمت گوجه و خیار انجامیده و به باور من حتما این موضوع اتفاق افتاده که گزارش آن به اتحادیه رسیده است.

کارگر یادآور شد: با همه اینها نوسان قیمت کالا‌های تره‌باری همواره موقت بوده و قیمت گوجه و خیار هم متعادل خواهد شد همچنین لازم به ذکر است که با آغاز پیاده‌روی اربعین بخشی از بازار مصرف میوه و تره‌بار ایرانی‌ها به این عزیزان سوق پیدا می‌کند و این امر هم بر عرضه داخل تاثیر خود را می‌گذارد. 

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران اظهار کرد: اتحادیه در مورد قیمت کالا‌های پرمصرف از جمله دو قلم یادشده نظارت بیشتری دارد و حتی به فروشندگان تاکید دارد این کالا‌های را با حداقل سود به دست مصرف‌کننده برسانند. 

وی در ادامه از بالا بودن قدرت خرید مردم برای میوه‌های تابستانی گفت و خاطرنشان کرد: الگوی خرید از خرید‌های فله‌ای میوه‌های تابستانی به خرید‌های کم‌مقدار در فاصله‌های زمانی اندک تغییر پیدا کرده و در همین حال اتحادیه نیز فروشندگان را مکلف کرده هر میزان خرید میوه و تره‌بار حتی یک عدد را با مشتری حساب و کالا را عرضه کند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->