پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه هدف قرار گرفت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نماینده ایران در سازمان ملل: آتش‌بس در غزه ارتباطی به حق ما برای دفاع از خود ندارد اعزام ۲۰ هزار نیروی کمکی به ماموریت اربعین ۱۴۰۳ رئیس جمهور برزیل: همه سرنشینان هواپیمای مسافربری جان باخته‌اند شهات پنج فلسطینی در مرکز غزه آنروا: ۲۰۵ امدادگر در غزه کشته شدند دبیرکل سازمان ملل از هر گونه حرکت به سوی آتش بس غزه استقبال می‌کند انتقاد تند مقام‌های امنیتی اسرائیل: نتانیاهو امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد تصمیم آمریکا بر پایان تحقیقات درباره نقض حقوق فلسطینی‌ها در کرانه باختری گردان‌های القسام: آماده اجرای دستورات السنوار هستیم وال استریت ژورنال: ایران برنامه‌ای برای ساخت سلاح هسته‌ای ندارد سردار فدوی: دستور رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل انجام می‌شود شهادت ۲ خبرنگار دیگر در غزه | تعداد شهدای رسانه به ۱۶۸ نفر رسید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت کشورهای مختلف از مذاکرات آتش‌بس درباره نوار غزه قالیباف: حکومت اسلامی با رویکرد عقلانیت به دنبال انسجام است حمله پهپادی اسرائیل به صیدا لبنان | شهادت سامر الحاج، مسئول امنیتی حماس + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حمایت عراق از بیانیه آمریکا، مصر و قطر برای برقراری آتش بس در غزه جنایت جدید اسرائیل در خان‌یونس غزه با ۲۵ شهید (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) جهاد اسلامی: جنایات اسرائیل علیه اسرا مایه ننگ جامعه بین‌المللی است هاکان فیدان: اسرائیل با تجاوز به یمن، ایران و لبنان بدنبال به آتش‌کشیدن کل منطقه است تاکید بر پاسخ قطعی به حمله اسرائیل در تظاهرات میلیونی یمنی‌ها + فیلم (۱۹ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

انتقاد تند مقام‌های امنیتی اسرائیل: نتانیاهو امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد

  • کد خبر: ۲۴۴۱۲۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
انتقاد تند مقام‌های امنیتی اسرائیل: نتانیاهو امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد
چهار فرمانده نظامی و امنیتی سابق رژیم صهیونیستی جمعه شب در اظهاراتی گفتند که بنیامین نتانیاهو امنیت این رژیم را به خطر می‌اندازد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهار نفر از فرماندهان نظامی و امنیتی سابق رژیم صهیونیستی گفتند که این رژیم با تهدیدات امنیتی بی‌سابقه‌ای مواجه است و این در حالی است که یک کابینه ناکارآمد روی کار است.

این فرماندهان افزودند که کابینه نتانیاهو به طور عمد و آگاهانه امنیت (رژیم) اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

آنها عنوان کردند که کابینه با عدم امضای توافق مبادله اسرا و پایان ندادن به جنگ در غزه امنیت اسرائیلی‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

مقامات امنیتی و نظامی سابق رژیم صهیونیستی بیان کردند که کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) باید فورا اقدامات و تدابیر اضطراری را انجام داده و روند سلب اعتماد از کابینه نتانیاهو را آغاز کند.

پیش تر «عاموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اشغالگر با اشاره به احتمال گسترش جنگ به منطقه بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، گفت: اسرائیلی ها فهمیده‌اند که نتانیاهو در حال بردن (رژیم) اسرائیل به سمت یک فاجعه راهبردی است.

به گزارش ایرنا، اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیو رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->