پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در فینال والیبال المپیک پاریس (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو بازی آرین سلیمی مقابل حریف ازبکستانی در تکواندوی المپیک | برد سلیمی در گام اول رکورد دوی ماراتن المپیک شکست توافق استقلال با کاپیتان تیم ملی پخش زنده بازی علی داوودی در وزنه برداری المپیک پاریس (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آرین سلیمی در تکواندو المپیک پاریس (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های کشتی‌گیران ایران در المپیک پاریس (شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های آذرپیرا، عموزاد و زارع تفتیان: جنگ من و رقبایم نابرابر بود جریمه ۵ میلیاردی در انتظار استقلال فرش‌آرا، قعرنشین جدید فوتسال ایران کاکوتا به هواداران استقلال: بزن بریم! منع قانونی هبه و اجاره تیم‌های تهرانی با دستور میرشاد ماجدی رکورد هادی ساعی دست نیافتنی ماند توجه تلویزیون به کشتی حسن یزدانی احتمال حضور ارونوف مقابل ذوب آهن تعجب گاریدو از میزبانی تیمش در اراک دلال ها بلای جان پرسپولیس سورپرایز تاج: پرسپولیس و ذوب آهن با Var رئیس جمهور: حسن یزدانی «تا پای جان برای ایران» را معنا کرد
سرخط خبرها

منع قانونی هبه و اجاره تیم‌های تهرانی با دستور میرشاد ماجدی

  • کد خبر: ۲۴۴۱۶۲
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
منع قانونی هبه و اجاره تیم‌های تهرانی با دستور میرشاد ماجدی
میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران اعلام کرد از این پس دیگر هیچ تیمی در فوتبال استان تهران هبه یا اجاره داده نخواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دکتر سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران، در تازه‌ترین اظهارات خود بار دیگر به خانواده‌ها درباره پرداخت نکردن وجه در قبال عضویت فرزندان خود در باشگاه‌ها هشدار داده است.

 رئیس هیات فوتبال استان تهران در این باره گفت: «بار دیگر از خانواده‌ها خواهش می‌کنم که هرگز پرداخت‌های آن چنانی و خارج از عرف به باشگاه ها، مربیان، اینجنت‌ها و... نداشته باشند. تاکید می‌کنم که اگر پرداختی‌هایی داشته باشید باید خودشان پاسخگو باشید و هیات فوتبال به شکایت این افراد رسیدگی نخواهد کرد. خانواده‌ها قطعا قبل از هر اقدام مالی از هیات فوتبال استان تهران استعلام بگیرند تا خدای ناکرده با مشکل مواجه نشده و دچار زیان و ضرر نشوند.»

مسئله‌ای که در سال‌های حیات هیات فوتبال استان تهران در گذشته ایجاد ابهام و اشکال کرده بود، موضوع مهم واگذاری امتیاز تیم‌ها به برخی افراد فعال درحوزه فوتبال و یا مرتبط با آن است. سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران، اما صراحتا اعلام می‌کند که از این پس دیگر هیچ تیمی خارج از عرف و قوانین حاکم بر دایره آئین نامه‌های فوتبال به شخص یا اشخاص واگذار نخواهد شد.

 سید میرشاد ماجدی می‌گوید: «می‌خواهم اعلام کنم که از این پس دیگر چیزی به نام اجاره تیم، فریز و هبه که چند سالی است به غلط مرسوم شده، نداریم. از همین جا به تمام عزیزان، پیشکسوتان، بزرگان فوتبال و همه افراد مرتبط با فوتبال اعلام می‌کنم از امسال هیچ تیمی را به صورت رایگان در اختیار هیچ عزیزی قرار نمی‌دهیم و خواهش من این است که در این راستا نه نامه نگاری کنید و نه دستخط از عزیزی بیاورید. اجازه بدهید فوتبال مسیر خودش را برود و این چرخه به صورت درست و صحیح ادامه پیدا کند.»

این تصمیم درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که در سال‌های اخیر بار‌ها امتیاز تیم‌های تهران بدون پرداخت هزینه‌ای به پیشکسوتان فوتبال داده شده که رئیس هیات فوتبال استان با اعلام قانون جدید در واقع از جلوگیری از هبه تیم‌ها به نفع برخی اشخاص پرده برداشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->