تصادف در تربت حیدریه هفت مصدوم برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نتایج مطالعات تایید می‌کند: کاهش قابل توجه مرگ و میرهای ناشی از سرطان پستان خدمت رسانی تیم درمانی هلال احمر خراسان رضوی به زائران اربعین حسینی در نجف  کدام عینک آفتابی‌ها برای محافظت در برابر پرتو‌های فرابنفش مناسب است؟ نجات جان هموطنان با اهدای خون ۱۶۰ هزار خراسانی در سال گذشته   آشنایی با بیماری شایع سکته چشمی| چرا آقایان بیشتر مبتلا می‌شوند؟ واکنش اورژانس به خبر خرید و فروش بیمار در آمبولانس‌ها افزایش حق پرستاری افراد دارای معلولیت شدید تا حدود ۳ میلیون تومان رقابت دانش‌آموزان خراسان رضوی در جشنواره خوارزمی بی‌نظیر بود + فیلم قتل زن صیغه ای به دلیل فحاشی| قاتل: من مشروب خورده بودم متهمین ۲۰ فقره جیب بری در اتوبوس‌های مشهد به دام افتادند (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) تردد با پلاک جعلی، خودروی میلیاردی قاچاقی در فرودگاه مشهد را لو داد برخورد با گران‌‎فروشی بلیت‌های مسافری در ایام اربعین خبر خوش دولت برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی | لایحه اصلاح حقوق حداقل بگیران به مجلس ارسال شد (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۱.۵ میلیون گذرنامه برای زائران اربعین صادر شد ششم دی روز دفاتر اسناد رسمی شد مدال‌آوران المپیک، معلم می‌شوند هواشناسی: طی ۳۰ سال اخیر، دمای هوای کشور ۳ درجه افزایش داشته است توصیه جانشین پلیس راهور فراجا به زائرانی که قصد دارند زمینی به مرز مهران بروند ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور تزریق واکسن سرخک برای سلامت افراد زیر ۱۵ سال ضروری است استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون در مسیر مشهد-نجف برای اربعین ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رقابت دانش‌آموزان خراسان رضوی در جشنواره خوارزمی بی‌نظیر بود + فیلم

  • کد خبر: ۲۴۴۳۳۳
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
رقابت دانش‌آموزان خراسان رضوی در جشنواره خوارزمی بی‌نظیر بود + فیلم
مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: خراسان رضوی استانی است در حد یک کشور و رقابت این تعداد دانش‌آموز را تقریبا در هیچ جایی از کشور نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید یزدانی در جمع خبرنگاران در حاشیه اختتامیه دهمین جشنواره خوارزمی گفت: در حال حاضر مرحله مدرسه‌ای و منطقه‌ای را در حال طی کردن هستیم و در مرداد ماه به مرحله استانی رسیده‌ایم که خراسان رضوی در حال اجرای منطقه استانی است.

وی ادامه داد: خراسان رضوی نزدیک به ۶۰۰ دانش‌آموز را در ۱۱ محور جشنواره نوجوان ارزیابی خواهد کرد. خراسان رضوی استانی است در حد یک کشور و رقابت این تعداد دانش‌آموز را تقریبا در هیچ جایی از کشور نداریم.

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص سطح مسابقات خاطرنشان کرد: تا کنونی دانش آموزی را ندیده‌ام که در پایه هفتم در حد یک مهندس رایانه از طراحی سایت صحبت کند.

یزدانی در خصوص انتظارش از نوجوانان برگزیده در جشنواره خوارزمی تصریح کرد: دانش آموزان باید بتوانند در حد یک شهروند مفید عرض اندام کنند. بنا نداریم دانش آموزی که در محور مناظره شرکت کند دیگر تمام زندگی‌اش به استدالال تبدیل شود. این دانش آموز باید آشپزی خوبی داشته باشد، کار‌های فنی و روزمره خودش را انجام دهد.

شرکت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزارنفر رشته از خراسان رضوی در جشنواره نوجوان خوارزمی

محمود رضایی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در خصوص برگزاری دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: امروز دهمین اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی را در خراسان رضوی برگزار کردیم. فرایند جشنواره نوجوان خوارزمی را از آبان ماه سال گذشته آغاز کردیم. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های جشنواره خوارزمی بحث حضور دانش آموزان در کانون مدرسه است.

وی افزود: ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفررشته در مرحله مدرسه‌ای در ۱۳ محور و ۱۱ حوزه تربیتی شرکت کردند. پس از بررسی داوران در حوزه مدرسه‌ای حدود ۲۵۰ هزارنفررشته را در مرحله منطقه‌ای معرفی کردند. پس از بررسی دانش‌آموزان در مرحله منطقه‌ای تعداد ۹ هزار ۶۵۹ نفررشته به استان معرفی شدند. امروز نیز ۴۸۰ نفررشته را در گرایشات مختلف مورد ارزیابی قرار دادیم که امروز از میان این تعداد دانش آموز در ۱۳ محور، تعدادی از دانش آموزان به کشور معرفی خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به اینکه دبیرخانه نوجوان جشنواره خورازمی را هم در خراسان رضوی داریم، سعی داریم تا شروع مدارس این فرایند را برای کشور اجرا کنیم. یکی از بهترین برنامه‌ها در متوسط اول، هویت یابی، هدف شناسی و هدایت تحصیلی دانش آموزان را می‌تواند مورد سنجش قرار دهد، حشنواره نوجوان خوارزمی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->