سید رضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق زورگیری ۲ موتورسوار در پوشش یگان امداد پلیس در مشهد + عکس علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟ + بیوگرافی و سوابق حسین سیمایی‌صراف، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری کیست؟ + بیوگرافی و سوابق خراسان رضوی، رتبه اول حمل و نقل مسافر در کشور | ۴۵۰ ناوگان اتوبوسی در دهه پایانی صفر کسری داریم مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌رضوی: بیش از ۱۱ هزار تشکل در مجموعه استان ایفای نقش می‌کنند عوامل اصلی آتش سوزی خودرو‌ها در تابستان چیست؟ زائران اربعین با توجه به گرمای هوا در عراق، زمان پیاده‌روی را به ساعات خنک‌تر صبح و عصر موکول کنند بازداشت ۶ متهم در پرونده کلاهبرداری ۱۴ میلیارد تومانی از طریق سایت «دیوار» کالا‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی بازار را فراگرفته است پاسخ‌گویی الکترونیکی یا بلای جان؟ | برخی بیماران داروخانه مرکزی امام‌ در مشهد از هفت‌خان دریافت دارو می‌گویند دعوای مالک و مستاجر در صدر پرونده‌های شورای حل اختلاف مشهد دستگاه تشخیص سرطان اسپکت-سی تی معطل مجوز بهره برداری در مشهد در جستجوی قاتلان جسد رهاشده کنار ایستگاه اورژانس ۲۲بهمن مشهد اچ‌آی‌وی دیگر بیماری غیرقابل‌درمان نیست
سرخط خبرها

بازداشت ۶ متهم در پرونده کلاهبرداری ۱۴ میلیارد تومانی از طریق سایت «دیوار»

  • کد خبر: ۲۴۴۴۲۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
بازداشت ۶ متهم در پرونده کلاهبرداری ۱۴ میلیارد تومانی از طریق سایت «دیوار»
دادستان تهران از دستگیری شش متهم که با انتشار آگهی در سایت دیوار، خانه‌های خالی مردم را اجاره می‌دادند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی صالحی اظهار کرد: حسب گزارش‌های واصله و نظر به حساسیت موضوع، در رابطه با شکایت ۶ نفر از شکات، پرونده‌ای در شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه دو تهران تشکیل شد و متهمان با عنوان اتهامی کلاهبرداری باندی از طریق انتقال منافع املاک متعلق به غیر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و جعل اسناد دولتی و استفاده از اسناد مجعول تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند. 

 وی افزود: متهمین اصلی پرونده مذکور ۶ نفر آقا و خانم هستند که با رصد و شناسایی املاک متعلق‌به‌غیر در منطقه‌یک و دو تهران، اقدام به درج آگهی در سایت دیوار و رهن و اجاره املاک غیر به مشتریان می‌کردند.

دادستان تهران ادامه داد: هدایت باند و طراحی نقشه‌های کلاهبرداری این باند، توسط دو تن از متهمان صورت می‌گرفت، یک نفر مبادرت به جعل اسناد مالکیت و شناسنامه املاک می‌کرد و مابقی عوامل در معرفی ملک، حضور در صحنه و بازدید به همراه مشتریان و انعقاد قرارداد مشارکت داشتند.

وی بیان داشت: وجوه دریافتی در قالب عواید اجاره بها، به حساب بانکی اشخاص مجعول واریز می‌شد، ولی کارت‌های بانکی در دست متهم ردیف اول پرونده قرار داشت که وجوه حاصله را به حساب دیگران منتقل و یا تبدیل به سکه می‌کرد.

دادستان تهران افزود: پس از شناسایی و دستگیری برخی از متهمین پرونده، عوامل اصلی باند هم با پیگیری‌های پلیس فاتب، نهایتاً روز جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->