باقری کنی: ترور شهید هنیه امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران را نقض کرد قالیباف در نامه‌ای به رؤسای پارلمان‌های جهان، خواستار اقدام جدی و فوری شورای امنیت برای توقف جنایات اسرائیل شد نماینده خواف در مجلس: توسعه افغانستان از محور ایران می‌گذرد + فیلم چراغ قرمز کمیسیون امنیت ملی به وزیر پیشنهادی کار پزشکیان در واکنش به انتقادها: صبر کنید کابینه کار کند و از روی عملکرد آن را نقد کنید مقتدی صدر به بیانیه تروئیکای اروپا واکنش نشان داد وزیر پیشنهادی کشور در کمیسیون امنیت ملی: ورود اتباع به کشور باید متوقف شود عارف در مراسم تودیع و معارفه معاونان علمی ریاست جمهوری: در فناوری پیشرفته، جزو مدعیان بزرگ دنیا هستیم چین حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» در مرکز غزه را محکوم کرد حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از کرانه باختری | چند فلسطینی کشته و زخمی شدند وزارت خارجه آمریکا: فروش تسلیحات به عربستان را از سر می‌گیریم وزیر امور خارجه ایتالیا: ایران بر حق خود برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه تأکید دارد گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با نخست وزیر انگلیس: پاسخ تنبیهی راهی برای توقف جنایت و تجاوزگری است توصیه‌های مهم وزیر کشور به زائران اربعین کنعانی در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی: ایران در دفاع از حاکمیت و امنیت ملی خود قاطع و مصمم است نخست وزیر انگلیس درباره تحولات خاورمیانه با پزشکیان گفت‌وگو کرد القسام: یک اسیر صهیونیست در غزه بر اثر اصابت گلوله نگهبانان کشته شد بیانیه مشترک ۵ کشور غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی اوکراین: هزار کیلومتر از «کورسک» در روسیه را تصرف کردیم! بمباران شهرک‌های جبل بلاط و مروحین لبنان توسط اسرائیل
سرخط خبرها

حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از کرانه باختری | چند فلسطینی کشته و زخمی شدند

  • کد خبر: ۲۴۴۸۷۶
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از کرانه باختری | چند فلسطینی کشته و زخمی شدند
ارتش رژیم صهیونیستی که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» حملات خود به کرانه باختری را نیز تشدید کرده است، بار دیگر به مناطق مختلف در این منطقه یورش برده و چند فلسطینی را به شهادت رسانده و چند تن دیگر را بازداشت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبرگزاری وفا در این باره گزارش داد «معتز صرصور» جوان فلسطینی بامداد سه شنبه بر اثر اصابت گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر رام‌الله در مرکز کرانه باختری اشغالی به شهادت رسید.

طبق این گزارش، پنج فلسطینی بامداد امروز در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به چندین محله در شهر‌های رام الله و البیره زخمی شدند.

وفا در ادامه گزارش داد که نیرو‌های رژیم اشغالگر به ۲ خانه متعلق به «ایسر البرغوثی» و «خالد الخاروف» ۲ اسیر فلسطینی یورش برده و اقدام به تخریب آنها کردند.

منابع محلی نیز در این باره اعلام کردند که درگیری‌هایی در محله الطیره در شهر البیره میان صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها رخ داد که طی آن نظامیان اشغالگر با شلیک گلوله و گاز سمی، چهار جوان را مجروح کردند.

هلال احمر فلسطین نیز از زخمی شدن چند فلسطینی در نتیجه درگیری با صهیونیست‌ها در رام‌الله خبر داد.

طبق این گزارش، نیرو‌های رژیم اشغالگر همچنین به خیابان «الباشا» در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و یک فلسطینی را پس از یورش و تفتیش منزل وی بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به اردوگاه «عسکر» در شرق نابلس یورش برده و ۲ برادر را بازداشت کردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که «طارق زیاد عبدالرحیم داود» جوان ۱۸ ساله بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهر «عزون» در شرق استان «قلقیلیه» در شمال کرانه باختری به شهادت رسید و ارتش رژیم صهیونیستی همچنان حاضر به تحویل پیکر این شهید نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که طارق زیاد پیش از شهادت به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کرده بود.

نظامیان صهیونیست در اردوگاه عسکر

جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن شهادت طارق زیاد به دست صهیونیست‌ها، اعلام کرد که وی فرمانده شاخه گردان‌های القسام در استان قلقیلیه بوده است.

همچنین رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند که ۲ نظامی صهیونیست در نتیجه انفجار بمب در منطقه حرم ابراهیمی در استان الخلیل در جنوب کرانه باختری زخمی شدند.

طبق اعلام این منابع، «بریک اسحاق» فرمانده پلیس مرزی رژیم صهیونیستی دستور بررسی این حادثه و جزئیات آن را صادر کرده است.

از زمان آغاز عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه)، مناطق مختلف کرانه باختری هم شاهد عملیات‌های ضد صهیونیستی و همچنین تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها بوده است.

ارتش رژیم صهیونیستی طی این مدت ده‌ها فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده است.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->