علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس کمک به توسعه فوتبال راهی برای گرفتن کارت پایان خدمت لژیونر‌ها استعفای رنگرز، شایعه‌ای که چندان جدی نیست یونایتد مهاجم بارسلونا را می‌خواهد قلی زاده - پرسپولیس دوباره جدی شد چلسی به ستاره‌هایش چوب حراج زد حمله یوونتوسی‌ها به مهاجم صرب نعمت زاده: فینال المپیک برای من زود بود! تاج: برای بازیکنان سرباز راه حل پیدا کردیم علیپور: دوباره رکورد دنیا را می‌زنم کنعانی زادگان چشم گاریدو را گرفت بازگشت طارمی به تمرینات اینتر رضاوند، کاپیتان سوم استقلال موفقیت کاکوتا در تست‌های پزشکی استقلال وضعیت میزبانی استقلال هنوز مشخص نیست | بی‌خانمانی آبی‌ها ITC گوندوز صادر شد قرارداد استقلالی‌ها به سازمان لیگ رسید بازگشت عبدی به تراکتور برهانی باشگاه استقلال را محکوم کرد
سرخط خبرها

بازگشت عبدی به تراکتور

  • کد خبر: ۲۴۴۸۷۷
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
بازگشت عبدی به تراکتور
مهدی عبدی به عنوان خرید جدید تراکتور رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه تراکتور اعلام کرد که مهدی عبدی با این تیم قرارداد امضا کرده و در فصل جدید پیراهن تراکتور را خواهد پوشید. عبدی چهارمین بازیکن پرسپولیسی است که در این پنجره نقل و انتقالات به صورت مستقیم راهی تراکتور می‌شود.

نکته جالب در مورد عبدی این است که او فصل گذشته به صورت قرضی در تراکتور حضور داشت حالا قرارداد او به صورت دائمی امضا شده است. قرارداد مهدی عبدی با تراکتور در حالی امضا شده که او باید ده درصد از دستمزد خود را به باشگاه پرسپولیس برگرداند و به عنوان رضایتنامه در اختیار مدیران این باشگاه قرار دهد.

نکته مهم اینکه او در تمرینات تیم تراکتور حضور دارد و با دریافت کارت بازی مشکلی برای همراهی تیمش در بازی با مس رفسنجان نخواهد داشت. مهدی عبدی فصل گذشته با پیراهن شماره ۱۶ موفق شد شش گل برای تراکتور بزند، اما حالا لباس شماره ۱۴ را برتن کرده است.

نکته جالب در مورد عبدی اینکه با حضور او حالا معادلات خط حمله تراکتور پیچیده خواهد شد و او باید با جعفری و اشتراکالی برای ورود به ترکیب اصلی رقابت کند. باشگاه تراکتور مذاکرات با این بازیکن را از طریق سعید مظفری زاده مدیرعامل خود انجام داد و توافق برای امضای قرارداد به دست آمد.

عبدی ششمین خرید لیگ برتری تیم فوتبال تراکتور محسوب می‌شود و این تیم امکان یک خرید دیگر را هم خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->