سرخط خبرها

کمک به توسعه فوتبال راهی برای گرفتن کارت پایان خدمت لژیونر‌ها

  • کد خبر: ۲۴۴۹۴۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
کمک به توسعه فوتبال راهی برای گرفتن کارت پایان خدمت لژیونر‌ها
در نشست امروز فرماندهان ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با مدیران فدراسیون فوتبال، طرحی ارائه شده با این محوریت که لژیونر‌های سرباز با کمک به توسعه فوتبال در مناطق محروم کارت معافیت از خدمت را دریافت کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نشستی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و مقامات ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با محوریت رسیدگی به وضعیت سربازی بازیکنان شاخص تیم ملی که عموما لژیونرهستند، برگزار شد. بعد از پایان این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرد مشکل فوتبالیست‌های سرباز تیم ملی حل شده و این افراد می‌تواند از کشور‌های خارجی به کشورمان بیایند وبدون مشکل برای ادامه فعالیت در تیم‌های خود دوباره از کشور خارج شود. این تصمیم نشان دهنده عزم مسئولان مربوطه برای کمک به بازیکنان ملی‌پوش است، اما سوالی که ذهن افکار عمومی را در بر گرفته این است که در نشست‌هایی که حول این محور با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شده چه طرحی برای کمک به بازیکنان فوتبال که در سطح ملی زحمات زیادی کشده‌اند مطرح گردیده است؟ پاسخ داده به این سوال تا اظهار نظر رسمی مقامات مسئول دشوار است، اما برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که طرحی با عنوان کمک بازیکنان لژیونر به توسعه فوتبال شکل گرفته تا بازیکنانی که خارج از لیگ‌های داخلی به فوتبال حرفه‌ای مشغلوند در راه توسعه  به فوتبال به خصوص در مناطق محروم کمک کنند.

این طرح ممکن است منجر به حضور بازیکنان شاخص در این قبیل مناطق در جهت آموزش فوتبال شود و یا اینکه این افراد هزینه‌هایی در راستای توسعه فوتبال در این مناطق داشته باشند. طرح‌های دیگر نیز مطرح شده که به احتمال زیاد مورد استقبال بازیکنان لژیونر شاغل درلیگ‌های خارجی قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد منجر اتفاقات مطلوبی در فوتبال خواهد شد تا نخبگان فوتبال نیز به مانند نخبگان دیگر رشته‌ها که طبق قانون می‌توانند دوران سربازی خود را در شرکت‌های دانش بنیان بگذرانند، آنها نیز به نوعی دانش و توانایی خود را مصروف امور فوتبال کرده و در راه پیشرفت و آموزش بازیکنان نوجوان و جوانی که در مناطق کم برخوردار و کم بضاعت زندگی می‌کنند، قدم‌های سازنده‌ای بردارند.

 به هرحال مقامات مسئول با ارائه این طرح‌ها کوشیده‌اند تا هم از کنار توانمندی نخبگان فوتبال سودی را به جامعه برسانند و هم اینکه مشکل این بازیکنان حل شده و به راحتی بتوانند علاوه بر بازی در لیگ‌های خارجی در کشور تردد داشته و برای تیم ملی نیز تا زمانی که در آمادگی کامل قرار دارند، بازی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->