نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟ گاریدو نسخه جانشین بیرو را پیچید بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی بیرون ماند ستاره های خارجی پرسپولیس در تبریز بر می گردند قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس پخش زنده بازی سپاهان و چادرملو اردکان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درخشش مشهدی‌ها در ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران نورافکن اولین خرید فصل بعد استقلال پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین باشگاه استقلال با هاشمی‌نسب به توافق مالی نرسید| احتمال جذب مربی خارجی قوت گرفت شماره پیراهن بازیکنان استقلال در فصل بیست وچهارم تاریخ و ساعت بازی لیورپول و ایپسویچ | شروع ماموریت دشوار اسلوت در جزیره حریفان پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مشخص شدند | بازگشت مجدد رونالدو به ایران
سرخط خبرها

باشگاه استقلال با هاشمی‌نسب به توافق مالی نرسید| احتمال جذب مربی خارجی قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۴۵۵۱۷
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
باشگاه استقلال با هاشمی‌نسب به توافق مالی نرسید| احتمال جذب مربی خارجی قوت گرفت
باشگاه استقلال با مهدی هاشمی‌نسب به توافق نهایی نرسید و این مربی به دلیل اختلاف مالی از باشگاه استقلال جدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی هاشمی‌نسب، مربی فصل پیش استقلال در فصل جدید در کادر فنی حضور ندارد.   خبر جدایی هاشمی نسب از استقلال به واقع از وقتی هنوز لیگ تمام نشده بود زمزمه می‌شد.

درآن ایام گفته شد که هاشمی‌نسب به دلیل برخی مشکلات خانوادگی دیگر قصد ندارد با استقلال همکاری کند که آرام، آرام این خبر به واقعیت تبدیل شد و این مربی از استقلال جدا شد.

البته این اواخر نشستی میان هاشمی‌نسب و مدیرعامل باشگاه استقلال برای بازگشت برگزار شد، اما ظاهرا به دلیل اختلاف‌های مالی دو طرف به توافق نرسیدند.

دستمزدی که هاشمی‌نسب طلب کرده بود چندان هم بالا نبود، اما درهرحال توافقی انجام نشد تا هاشمی‌نسب نیز بعد از یک فصل پر تلاطم به امور خانوادگی خود برسد.  

درعین حال که جدایی هاشمی‌نسب قطعی شده بار دیگر خبر‌هایی درباره احتمال حضور دستیار خارجی در استقلال به گوش می‌رسد و گفته می‌شود دستیار خارجی نکونام درراه است و سرمربی آبی‌ها نام یک گزینه خارجی را به باشگاه استقلال داده تا در راستای جذب آن اقدام شود.

اینکه خبر‌های جدید درباره حضور مربی خارجی در استقلال تا چه اندازه صحت داشته باشد، روشن نیست و باید دید در روز‌های آتی آیا اتفاقات خوشایندی دراین راستا خواهد افتاد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->