رئیس جمهور: پایبندی به قانون، سلایق مختلف را بی معنا می‌کند | تمامی وزرای پیشنهادی از کشور و نظام و رهبری کوتاه نخواهند آمد دومین جلسه بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در مجلس شورای اسلامی آغاز شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) دستورات نخست‌وزیر عراق به مقامات این کشور برای برگزاری هرچه بهتر پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳ شهر «نوسانتارا» به عنوان پایتخت جدید اندونزی معرفی شد غزه با کمبود واکسن برای مقابله با بیماری‌های واگیردار روبه‌رو است بررسی دوشیفته صلاحیت وزرای دولت مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفت نمایش پایگاه موشکی زیرزمینی حزب‌الله چه پیام‌هایی دارد؟ + فیلم رویکرد حمایتی فراکسیون مستقلین مجلس از وزرای پیشنهادی پزشکیان دستور جدید ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه مرکز غزه رئیس قوه‌قضائیه: از بازداشت غیرضروری افراد تا حد ممکن جلوگیری شود | لزوم مدیریت دقیق «رمزارزها» نارندا مودی از نتانیاهو خواست توافق آتش‌بس را بپذیرد تاکنون ۲۵ هزار پاکستانی برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳ وارد کشور شده‌اند اعتراف جالب رئیس جمهور | بلد نیستم زیاد حرف بزنم + فیلم نمایندگان مخالف با برنامه های پیشنهادی و وزرای دولت چهاردهم چه گفتند؟ روایت نیویورک‌تایمز از نفوذ اوکراین به کورسک معافیت جدید سربازی از اول شهریور سال ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد تمهیدات پلیس مواد مخدر فراجا در خصوص زائران خارجی اربعین سخنگوی جنبش حماس: نتانیاهو خواهان توافق نیست، وقت می‌خرد نمایندگان موافق با برنامه های پیشنهادی و وزرای دولت چهاردهم چه گفتند؟ حاجی‌دلیگانی با برنامه‌های اعلامی پزشکیان برای دولت چهاردهم مخالفت کرد پوتین، پزشکیان را به اجلاس سران «بریکس» دعوت کرد
سرخط خبرها

تمهیدات پلیس مواد مخدر فراجا در خصوص زائران خارجی اربعین

  • کد خبر: ۲۴۵۶۰۳
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
تمهیدات پلیس مواد مخدر فراجا در خصوص زائران خارجی اربعین
رئیس پلیس مواد مخدر فراجا گفت: پلیس علاوه بر مرز‌های غربی در مرز‌های شرقی کشور نیز برای جلوگیری از ورود مواد مخدر همزمان با ورود زائران خارجی اربعین، رصد و نظارت کامل دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار ایرج کاکاوند در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال ورود مخدر از طریق زائران خارجی اربعین، اظهار کرد: خوشبختانه نظارت‌ها در مرز‌های شرقی که عمده مواد مخدر از این محل وارد می‌شود، بیشتر شده است.

وی با تاکید بر رصد کامل اطلاعاتی و بازرسی زائران خارجی در مرز‌های شرقی عنوان کرد: همانند مرز‌های غربی، در مرز‌های شرقی نیز به تجهیزات چهره‌زنی و کشف مواد مخدر مانند سگ‌های موادیاب مستقر شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: از زائران اتباع خارجی درخواست داریم تا هیچگونه ماده مخدری حتی به عنوان مصرف وارد کشور نکنند که مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

سردار کاکاوند در پاسخ به سوالی درباره مجازات مسافران اربعین خارجی که مواد مخدر به همراه دارند، تصریح کرد: تمامی قوانین و مجازاتی که در جمهوری اسلامی برای توزیع‌کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر اعمال می‌شود، برای این افراد نیز وجود دارد.

بنابر اعلام سازمان ملی مهاجرت، علاوه بر اتباع خارجی مقیم در کشور، اتباع خارجی ترانزیت از کشور‌های گوناگون در حوزه شرق و شمال غرب پس از ورود به جمهوری اسلامی به کشور عراق عزیمت می‌کنند که براساس توافق صورت گرفته پس اخذ روادید عراق، برای آنها روادید دوبار ورود توسط نمایندگی‌های وزارت امور خارجه صادر شده است تا به سفر ادامه دهند.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا نیز نهم مردادماه امسال اعلام کرد: مرز چذابه برای پذیرایی از زائران اتباع بیگانه تعیین شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->