«کمال الملک» روی آنتن شبکه نمایش + زمان پخش آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) «تابستانی که برف آمد» در راه اروپا «آرمان گرشاسبی» در تدارک برگزاری کنسرت در کاخ نیاوران شروع‌به‌کار جشنواره کازان روسیه با نمایش «در آغوش درخت» نقش آفرینی بازیگر «پوست شیر» در «بازنده» + تصاویر مذاکره «کالین فرث» برای بازی در فیلم جدید اسپیلبرگ واکنش دختر بیتا فرهی به حواشی رونمایی از تندیس مادرش حکایت برق کار نابهنجار «نیکلاس کیج» فوتبالیست می‌شود! بازگشت نوستالژی کارت‌پستال در بلژیک +عکس نذری از جنس هنر | گزارشی از بیست وسومین سال اجرای نمایش آیینی «خورشید کاروان» در مشهد آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | «پول و پارتی» سعید سهیلی در صدر گیشه شاگرد ملک‌الشعرای بهار درگذشت سعدی در اَندیجان | درباره دومین نسخه خطی مجموعه آثار سعدی در رویداد انتقال تجربه خبرگان حوزه خبر مطرح شد:‌ نه مسئولان «رسانه» را می‌شناسند و نه حتی خود خبرنگاران! توضیحات پسر «گلی ترقی» درباره وضعیت تلخ مادرش در آسایشگاه سالمندان
سرخط خبرها

مذاکره «کالین فرث» برای بازی در فیلم جدید اسپیلبرگ

  • کد خبر: ۲۴۵۶۷۴
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
مذاکره «کالین فرث» برای بازی در فیلم جدید اسپیلبرگ
کالین فرث در حال مذاکره است تا در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ نقش‌آفرینی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کالین فرث احتمالا در فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ به امیلی بلانت ملحق می‌شود.

هنوز مشخص نیست این بازیگر برنده اسکار نقش چه کسی بازی را خواهد کرد یا حتی فیلم درباره چه چیزی است. درباره فیلم جدید اسپیلبرگ تنها به عنوان «یک رویداد» یاد شده و این که قرار است تابستان ۲۰۲۶ اکران شود.

گفته شده اسپیلبرگ داستان را خلق کرده و دیوید کوپ، نویسنده «پارک ژوراسیک» و اولین فیلم «ماموریت غیرممکن»، فیلمنامه را نوشته است. یونیورسال این فیلم را که توسط «امبلین» شرکت اسپیلبرگ تولید می‌شود، اکران خواهد کرد.

فرث بازیگری انگلیسی است و قرار است در سریال «لاکربی» که درباره بمب‌گذاری در پرواز ۱۰۳ پان ام است، و همچنین «شرلوک جوان» درباره سال‌های اولیه زندگی کارآگاه معروف به کارگردانی گای ریچی بازی کند. این بازیگر با بازی در نقش شاه جورج ششم در «سخنرانی پادشاه» برنده جایزه اسکار شد و برای بازی در نقش یک استاد غمگین در فیلم «مرد مجرد» نامزدی اسکار را کسب کرد. وی بازیگر فیلم‌هایی، چون «کینگزمن: سرویس مخفی» در نقش یک مامور متین و مجموعه «بریجت جونز» در نقش یک وکیل متکبر که با یک روزنامه‌نگار با بازی رنه زلوگر درگیر می‌شود، بازی کرده است. از دیگر فیلم‌های وی «۱۹۱۷»، «شکسپیر عاشق»، «بیمار انگلیسی» و «ماما میا» است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->