پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی اولتیماتوم منچسترسیتی به گواردیولا قزوین میزبان بازی استقلال - ملوان شد شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان! افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال خداداد عزیزی: مربیگری در ایران رابطه‌ای شده است دعوت احسان دلیرزهان به اردوی تیم ملی بسکتبال تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و مایورکا | کهکشانی‌ها، آماده برای دفاع از تاج و تخت در لالیگا رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی انتخاب شد رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم شوک گوندوگان به بارسلونا برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور با VAR قطعی شد پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم هالند در سیتی ثروتمندتر می‌شود گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ
سرخط خبرها

رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال

  • کد خبر: ۲۴۵۹۳۱
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال
کای هاورتز، مهاجم ۲۵ ساله آلمانی با شروع درخشانی که در این فصل لیگ برتر داشت حالا توپچی‌های لندنی و هوادارانشان را امیدوار کرده است که با در اختیار داشتن او و بوکایو ساکا در خط آتش تیمشان، بتوانند فصلی رویایی را پشت سر بگذارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین بازی فصل گاهی اوقات می‌تواند با نشان دادن حفره‌های موجود در ترکیب تیم‌ها، آنها را به فعالیت بیشتر در بازار نقل و انتقالات وادار کند تا کاستی‌های آشکار شده تیمشان را به سرعت برطرف کنند. با این وجود حالا ماجرا برای آرسنالی‌ها شکلی برعکس به خود پیدا کرده است و در حالی که در هفته‌های گذشته صحبت از جذب یک مهاجم برای این باشگاه به گوش می‌رسید، حالا با عملکرد خوب زوج هاورتز و ساکا دیگر شاید میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها نیاز چندانی به جذب یک مهاجم دیگر را احساس نکند.

زوج مخوف خط آتش آرسنال

هاورتز در فصل‌های گذشته استاد جان به لب کردن هواداران تیم‌هایش بود و چه زمانی که در چلسی بود و چه در دوران حضورش در ترکیب تیم ملی آلمان موقعیت‌های گل فراوانی را یکی پس از دیگری از دست می‌داد. او فصل گذشته و پس از پیوستن به آرسنال هم پس از ۲۰ بازی توانست بالاخره نخستین گل خودش را برای توپچی‌های لندنی به ثمر برساند. البته او در نیمه دوم فصل روند گلزنی‌های خود را ادامه داد و بیشتر در ترکیب تیم لندنی جا افتاد. حالا در فصل جدید به نظر می‌رسد که هاورتز کاملا متحول شده است و به جای ۲۰ بازی، تنها به ۲۵ دقیقه حضور در میدان نیاز داشت تا بتواند برای تیمش گلزنی کند. در جریان برتری هفته نخست آرسنال برابر ولورهمپتون، هاورتز و ساکا زوجی مخوف را شکل دادند و پیش چشم هواداران تیمشان در ورزشگاه امارات، ابتدا ساکا برای هاورتز در نیمه نخست پاس گل ارسال کرد و در ادامه هاورتز هم در نیمه دوم با ارسال پاس گلی برای ساکا، زمینه‌ساز گل دوم تیمش شد تا در نهایت شاگردان آرتتا بازی اول خود در لیگ برتر را با پیروزی ۲ بر صفر به پایان برسانند.

جا افتادن هاورتز در جمع توپچی‌ها

هاورتز در حالی سال گذشته با انتقالی ۸۷ میلیون دلاری از چلسی به جمع آرسنالی‌ها اضافه شد که عملکرد او در فصل اول حضورش در جمع توپچی‌ها اصلا در حد مبلغی که برای خریدش هزینه شد، نبود. با این وجود او به نظر هر روز در حال جا افتادن بیشتر در این تیم و نشان دادن بخش بیشتری از توانایی‌هایش در باشگاه شمال لندنی است و حالا شاید حتی باعث شود که در مدت باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات این تیم دیگر عزمی جدی برای جذب یک مهاجم دیگر نداشته باشد. آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال پس از برد شاگردانش برابر ولورهمپتون، درباره عملکرد هاورتز گفت: عملکرد او روی گل اول و شکل حضورش در محوطه جریمه حریف عالی بود. هر بازیکن زمانی که به تیمی تازه می‌رود به زمان نیاز دارد تا با فضای جدید سازگار شود و فکر می‌کنم حالا هاورتز به این سازگاری رسیده است. او اعتماد و احترام همه را با روشی که در موقعیت‌های خاص مدیریت می‌کند و با نحوه رفتارش به دست آورده است و حالا می‌تواند به مهره‌ای تاثیرگذار در خط حمله ما تبدیل شود.

خرید مهاجم از اولویت خارج شد

تا همین چند روز پیش آرسنال به شدت درپی خرید بنجامین سسکو، مهاجم لایپزیش بود، اما با وجود پیشنهاد ۶۵ میلیون یورویی توپچی‌های لندنی این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را با تیم آلمانی تمدید کرده و در بوندس‌لیگا باقی بماند. البته آرسنالی‌ها همچنان در بازار فعال هستند و امیدوارند به زودی میکل مرینو هافبک رئال سوسیداد را به تیمشان اضافه کنند، در حالی که نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو را هم همچنان زیر نظر دارند. اما به نظر می‌رسد که حالا دیگر جذب بازیکنی مثل ویلیامز یا هر ستاره هجومی دیگری از اولویت صاحبان باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خارج شده باشد. البته هنوز هم امکان دارد که این تیم در صورت فروش ادی انکتیا یا ریس نلسون، مهاجمی جدید را در فرصت باقی‌مانده جذب کند، اما دیگر فشاری برای این اتفاق در آرسنال حس نمی‌شود و آنها حاضر نیستند با مبالغی هنگفت برای خرید ستاره‌ای هجومی وارد بازار شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->