سرخط خبرها

انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی

  • کد خبر: ۲۴۵۹۶۷
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی
دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید در آستانه نخستین بازی تیمش در لالیگا از خرید جدید خود، خولیان آلوارز تمجید کرد و گفت که انتظارات بزرگی از این مهاجم ۲۴ ساله دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آلوارز در قراردادی به ارزش ۷۵ میلیون یورو از منچسترسیتی به اتلتیکو پیوست و سیمئونه گفت که این مهاجم می‌تواند برای نخستین بازی‌شان در لالیگا برابر ویارئال که دوشنبه، ۲۹ مرداد از ساعت ۲۳ آغاز خواهد شد در دسترس باشد.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو درباره شرایط مهاجم هم‌وطنش گفت: آلوارز بازیکنی است که همه ما مشتاق دیدنش هستیم و به ما کمک می‌کند بهتر شویم. انتقال او به اتلتیکو خیلی ناگهانی و سریع اتفاق افتاد و او تنها ۴ روز در کنار بقیه اعضای تیم تمرین کرده است، با این حال DNA فوتبالی او شباهت زیادی با برنامه‌های ما دارد و به همین دلیل به سرعت در حال هماهنگی با بقیه تیم است.

اتلتیکو در هفته‌های گذشته در کنار آلوارز، رابین لو نورماند، مدافع ملی‌پوش اسپانیایی و الکساندر سورلوث، برترین گلزن لالیگا در فصل گذشته را هم جذب کرد و در ادامه فاصله زیادی با جذب کانر گالاگر، هافبک چلسی ندارد. با این وجود سیمئونه همچنان تیمش را شانس قهرمانی نمی‌داند و معتقد است که اگر می‌خواهند با رئال مادرید رقابت کنند، باید همچنان ستاره‌های بیشتری جذب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->