نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس| پپ به دنبال قهرمانی دوباره شیطنت دو باشگاه برای عدم انتقال قلی زاده به پرسپولیس سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟ پرسپولیس اشتباه فصل قبل را نمی‌کند ابقاء مربی مشهور بدون کمک برادر! دفاع استقلالی‌ها از ماجرای قزوین| اطراف نکونام را شلوغ کردند و اعصابش خراب شد مازیار زارع و چهارمین باخت متوالی مقابل استقلال؟ اعتماد جالب بازیکنان خارجی استقلال: ما از پرواز در ایران نمی‌ترسیم تمرینات انفرادی رامین رضاییان با هماهنگی نکونام پخش زنده بازی رئال مادرید و مایورکا (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی اولتیماتوم منچسترسیتی به گواردیولا قزوین میزبان بازی استقلال - ملوان شد شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان! افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده
سرخط خبرها

سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۴۵۹۹۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
سلمانی در تبریز فیکس می‌شود؟
هافبک پرسپولیس در تلاش است مقابل تراکتور در ترکیب ثابت به میدان رود.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از تصمیمات عجیب خوان گاریدو حضور سعید صادقی به جای یاسین سلمانی در ترکیب ثابت پرسپولیس در بازی با ذوب آهن بود. این اتفاق در حالی رخ داد که تا روز قبل از این مسابقه سلمانی در بین نفرات اصلی بود، اما در روز بازی به یکباره این بازیکن از لیست ۲۱ نفره سرخپوشان خط خورده و صادقی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. جالب اینکه صادقی تقریبا از یک هفته مانده به شروع لیگ به تمرینات گروهی سرخپوشان برگشته بود و قبل از آن سه ماه دور از میادین بود.

جالب‌تر اینکه گاریدو از گولسیانی، چون دیر به تمرینات اضافه شد در ترکیب استفاده نکرد، اما از صادقی که یک هفته بعد از مئافع گرجستانی به تمرینات گروهی برگشت در ترکیب اصلی بهره گرفت. در هر صورت یاسین سلمانی این روز‌ها با انگیزه و تلاش زیادی در تمرینات سرخپوشان حاضر می‌شود چرا که هر طور شده می‌خواهد در تبریز در ترکیب اصلی به میدان رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->