۳۰۶ فقره سرقت در مشهد رمزگشایی شد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) بیش از ۴هزار تن کالا برای مواکب اربعین خراسان رضوی تخصیص یافت طرز تهیه سوهان عسلی مغزدار و خوشمزه در خانه + فیلم ثبت ۲۹۰ هزار نفر روز اسکان تابستانی در مدارس خراسان‌رضوی تا مرداد ۱۴۰۳ نوشیدن بیش‌ازحد چای و قهوه چه عوارضی دارد؟ چگونه از سردرد‌های ناشی از کم‌آبی جلوگیری کنیم؟ آسیب‌های روانی باید درمان شوند جریمه تقلب در امتحانات نهایی چیست؟ تردد بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین به صورت هوایی تردد بیش از ۱۳۵ هزار نفر از زائران اربعین خراسان رضوی با وسیله شخصی تا صبح امروز، دو میلیون و ۶۰۰ هزار زائر در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) درس‌هایی از صف‌های طولانی ۱۳ صفر! تشکیل بازار سیاه بلیت اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد توصیه رئیس پلیس پیشگیری فراجا به زائران اربعین در خصوص خرید بلیت پرواز ارائه خدمات درمانی به زائران گرمازده در مرز چذابه با بچه حاضر جواب چه کنیم؟ بی‌گدار به آب نزنیم | نکاتی برای جلوگیری از بیماری و غرق شدن هنگام استفاده از استخر نظارت شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بر فروش بلیت پرواز‌های اربعین افشای راز جنایت مرگبار در پاتوق مصرف مواد مخدر در مشهد + عکس سالروز اجباری شدن نام خانوادگی و شناسنامه در ایران | اولین شناسنامه برای چه کسی صادر شد؟ اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۳۰ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جریمه تقلب در امتحانات نهایی چیست؟

  • کد خبر: ۲۴۶۳۶۳
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
جریمه تقلب در امتحانات نهایی چیست؟
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال بیش از ۲۶۰۰ مورد تخلف در امتحانات نهایی ثبت شده و ۱۳۱۰ تخلف مربوط به پایه دوازدهمی‌ها بوده که نسبت به سال گذشته این آمار کاهشی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدمهدی کاظمی در خصوص مجموع تخلفات امتحانات نهایی در سه پایه دوم متوسطه اظهار کرد: آزمون نهایی علیرغم اینکه امسال در سه پایه برگزار شد، اما تعداد تخلفات نسبت به گذشته روند کاهشی داشت.

وی افزود: کل مجموع تخلفات امسال بیش از ۲۶۰۰ مورد بود. ۱۳۱۰ تخلف در پایه دوازدهم داشتیم که نسبت به سال گذشته کاهش خوبی داشته، همچنین تخلفات ثبت شده در پایه یازدهم ۸۱۳ مورد و در پایه دهم نیز ۵۴۹ مورد بوده است. بیشترین تخلفات امتحانی مربوط به همراه داشتن یادداشت (تقلب) یا وسایل غیر مجاز بوده و بسته به نوع تخلف، اعم از همراه داشتن یادداشت، استفاده از آن یا نشر آن در جلسه امتحانی، مجازات‌های در نظر گرفته شده نیز متفاوت است.

کاظمی با بیان اینکه همراه داشتن ابزار تقلب، داوطلبان را از یک عنوان درسی حذف می‌کند، عنوان کرد: اگر داوطلبان یادداشت کاغذی همراه داشته باشند، اما استفاده نکنند درج کتبی در پرونده برای آنها ثبت می‌شود و محرومیت شاملشان نمی‌شود، اما اگر از یادداشت استفاده کرده باشند، از همه دروس حذف می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در نهایت اگر داوطلبی نسبت به انتشار تقلب در جلسه آزمون اقدام کرده باشند، پرونده‌اش به هیئت تجدید نظر ارجاع و بین ۳ تا ۵ سال محرومیت شامل حالش می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->