سرخط خبرها

قرارداد سهرابیان با استقلال کاهش می‌یابد

  • کد خبر: ۲۴۶۳۷۷
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
قرارداد سهرابیان با استقلال کاهش می‌یابد
اگر آرمین سهرابیان از بازی‌های آتی استقلال محروم شود، باشگاه استقلال به ازای هر بازی مبلغ قابل توجهی از قرارداد این بازیکن را کاهش خواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آرمین سهرابیان، مدافع حاشیه ساز استقلال در روز‌های اخیر به تیتر یک خبر‌های این باشگاه تبدیل شده و همگان منتظرند کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بعد از بررسی اظهارات این بازیکن حکم نهایی خود را درباره او صادر کند. ممکن است در وهله نخست محرومیت مقطعی برای این بازیکن درنظر گرفته و فعالیت او لااقل برای یک بازی به حالت تعلیق درآید و بعد از آن درباره محرومیت یا جریمه قطعی حکم نهایی صادر شود. اما هرتصمیمی از سوی کمیته انضباطی یا اخلاق فدراسیون فوتبال اتخاذ گردد، باشگاه استقلال درمقابل این بازیکن یک استراتژی مشخص خواهد داشت.

مسئولان باشگاه استقلال که از رفتار این بازیکن به شدت ناراحتند، قصد دارد درصورت محرومیت سهرابیان از بازی‌های پیش رو، به ازای هر بازی محرومیت از قرارداد این بازیکن مبلغی را کسر کنند تا نتیجه رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن به ضرر خودش تمام شود.

حالا باید دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درنهایت چه تصمیمی درقبال مدافع استقلال خواهد گرفت تا باشگاه استقلال نیز متعاقبا دستور مقتضی را درباره این حکم صادر کند. بدون شک غیبت سهرابیان در ترکیب اصلی برای کادر فنی این تیم مشکلاتی ایجاد خواهد کرد و این غیبت ضرر‌هایی برای باشگاه استقلال به همراه خواهد داشت و سهرابیان باید به هرترتیب ممکن متوجه اشتباهش شود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->