اعتراض ایران به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کشته شدن اسیران صهیونیست به ضرب گلوله ارتش این رژیم مسئولیت اداره گزینش کشور به معاون اجرایی پزشکیان تفویض شد توافق اطلاعاتی میان ایران و افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر آژیر هشدار نفوذ پهپادی در شمال سرزمین‌های اشغالی پایان هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران | جلسه بعد فردا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نتانیاهو: هرگز جنگ را متوقف نخواهم کرد! چرا آلمان سفیر ایران را احضار کرد؟ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) وزیر پیشنهادی نفت: اولویتم افزایش تولید نفت به میزان ۴۰۰ هزار بشکه در روز است برتری ترامپ در ۲ ایالت کلیدی آمریکا از دست رفت نمایندگان مخالف و موافق وزیر پیشنهادی نفت چه گفتند؟ امیدواری پزشکیان به رای آوردن همه وزرای پیشنهادی ارتقای همکاری دولت و مجلس، محور گفت و گوهای پزشکیان و قالیباف موکب‌های ارتش در مرز مهران پذیرای زائران اربعین وزیر پیشنهادی کشور: توجه به توانمندی‌ داخلی وزارت کشور از برنامه‌های من است پزشکیان: به دنبال حل مسائل کشور هستیم هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز شد بلینکن و رئیس‌جمهور مصر درباره تحولات منطقه رایزنی کردند ویدئو | مسجدالاقصی؛ نماد عزت مسلمانان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی برنامه‌های خود را در صحن علنی مجلس ارائه داد جذب نیرو‌های امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
سرخط خبرها

امیدواری پزشکیان به رای آوردن همه وزرای پیشنهادی

  • کد خبر: ۲۴۶۴۱۵
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
امیدواری پزشکیان به رای آوردن همه وزرای پیشنهادی
رئیس جمهور گفت: امیدوارم مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای اعتماد بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود پزشکیان در حاشیه حضور امروز خود در مجلس شورای اسلامی درباره اولین برنامه اجرایی دولت، اظهار کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برنامه و عملیات هر وزارتخانه را استخراج کرده و ما را خیلی جلو انداخته است. ما چارچوب این برنامه‌ها را در اختیار وزرا قرار می‌دهیم تا پیگیر این مسئولیت‌های خود باشند و برنامه عملیاتی برای آنچه قانون برنامه هفتم توسعه مشخص کرده را بنویسند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا زبان و نگاه مشترک برای تحقق آن برنامه‌ها در دولت و بین دولت و مجلس ایجاد کنیم. امیدوارم در حد توان خود به تعهداتمان عمل کنیم و مجلس هم کمک کار ماست و ما همان راهی که گفتیم را ادامه می‌دهیم.

رئیس جمهور در پیش بینی خود از رای مجلس به وزرای پیشنهادی گفت: امیدوارم مجلس به همه وزرای پیشنهادی رای اعتماد بدهد. ما انکار نمی‌کنیم که بی عیب هستیم، بلکه ما هم دارای عیب هستیم، اما اگر با هم باشیم می‌توانیم خیلی از موانع را از پیش رو برداریم، اما اگر با اختلاف جلو برویم، قوی هم باشیم مشکل پیدا می‌کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شوری اسلامی نیز بیان کرد: تعامل مجلس و دولت که ان شاءالله همین طور تداوم پیدا کند، شبیه دوران دفاع مقدس است یعنی همان فرهنگ جهادی بدون تشریفات است. تا الان که تشریفات بین دولت و مجلس حذف بوده است و امیدوارم در چهار سال آینده همینگونه باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->