ترخیص ۱۵۵۰۴ دستگاه خودرو سواری از گمرکات در پنج ماهه نخست سال جاری تولید زعفران امسال به ۳۵۰ تن می‌رسد | زعفران تولیدی به ۶۰ کشور دنیا صادر می‌شود تاریخ امکان عودت ارز اربعین اعلام شد بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳) تأمین منابع بانکی در تحویل ۱۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد مؤثر است پلمب یک کافی‌شاپ در خیابان قاضی طباطبایی مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳) آغاز بررسی پرونده فرار مالیاتی با ۶۰۰ متهم قیمت بلیت پرواز‌های مشهد به شهر‌های نجف، اهواز و بندرعباس (یکم شهریور ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) گسل منابع و مصارف بانک‌ها در خراسان رضوی انعقاد تفاهم‌نامه ساخت اولین نیروگاه برق خورشیدی در خراسان رضوی قیمت خودرو امروز (یکم شهریور ۱۴۰۳) | واکنش مثبت بازار به نوسانات دلاری استفاده از سامانه تعیین اجاره‌بها در مشهدمقدس الزامی است مبادلات مالی اصناف باید از طریق سامانه وصول مطالبات صنفی و سامانه نوین اصناف انجام شود قاچاق روزانه ۴۰ میلیون لیتر بنزین از کشور | سود قاچاق ساعتی چند میلیارد تومان جرایم بیمه‌نامه شخص ثالث به مدت ۳۰ روز با بخشودگی ۱۰۰ درصدی خواهد بود گزارش وضعیت بازار سهام (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) | بورس سبز پوش ماند تشدید نظارت‌ها بر عرضه و ذبح دام‌ها در کربلا و نجف زمان واریز یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) مدیرعامل شرکت برق خراسان: سیاست‌گذاری اعمال محدودیت در توزیع برق بر عهده استان‌ها نیست نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (چهاشنبه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۳) افزایش نظارت بر فروشگاه‌های اینترنتی شهروند خبرنگار | هر لحظه امکان انفجار در این جایگاه سوخت مشهد وجود دارد! (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) + ویدئو بیش از هزار تن عسل در سال ۱۴۰۲ صادر شد
سرخط خبرها

بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی

  • کد خبر: ۲۴۶۷۸۴
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی
یکی از مهم‌ترین اجزا در هر روتین پوستی، استفاده از ضد آفتاب است.

گزارش آگهی

کرم ضد آفتاب برای مردانی که در بیرون از منزل کار می کنند، بسیار الزامی است. معمولا آقایون ممکن است بخاطر رد های سفید ناشی از ضد آفتاب روی صورت و سنگینی آن از ضد آفتاب استفاده نکنند. مصرف کرم ضد آفتاب ایرانی به طور روتین با ویژگی هایی از جمله سبک بودن، لک ننداختن و... که دارد گزینه مناسبی برای انتخاب است. اکثر آقایان کمتر به پوست خود رسیدگی کرده و به همین دلیل ممکن است در سنین پایین تر دچار چین و چروک و... شوند. استفاده از این ضد آفتاب های مردانه علاوه بر جوان تر ماندن، از پوست افراد دربرابر اشعه خورشید نیز محافظت می کند.

بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی

معرفی بهترین مارک ضد آفتاب مردانه

هنگام خرید ضد آفتاب باید دقت کرد؛ زیرا انتخاب یک ضد آفتاب خوب بسیار حساس است، چون اگر ضد آفتاب بی کیفیتی مصرف کنید پوست شما آسیب می بیند. خرید کرم ضد آفتاب باید متناسب با نوع پوست شما باشد. استفاده از ضد آفتاب هایی که در تولید آن تکنولوژی و فرمولاسیون خاصی استفاده می شود بهترین گزینه برای انتخاب مردان است؛ زیرا علاوه بر سبکی بدون ایجاد هیچ گونه ردی روی صورت از پوست نیز محافظت می کند.

بهترین کرم ضد آفتاب مردانه برای پوست های خشک

بهترین نوع کرم ضد آفتاب مردانه برای پوست های خشک باید حاوی ترکیبات روغن، گلیسیرین، لانولین، سیلیکون باشند تا بتوانند رطوبت و تازگی پوست را حفظ کنند. کرم مرطوب کننده ای که در این ضد آفتاب های مردانه وجود دارد سبک بوده و جذب بالایی دارد. این ضد آفتاب ها بهترین نوع ضد آفتاب مردانه برای پوست های خشک بوده که علاوه بر محافظت از پوست فرد در برابر خورشید رطوبت آن نیز متعادل کرده و خشکی پوست جلوگیری می کند.

ضد آفتاب کانبیو

یکی از بهترین ضد آفتاب های مردانه که مناسب برای پوست های خشک است، ضد آفتاب کانبینو خواهد بود. این ضد آفتاب دارای spf 50 بوده که می تواند به راحتی دربرابر خورشید از پوست محافظت کند. این ضد آفتاب دارای آبرسان بوده که رطوبت پوست را حفظ کند. همچنین بافت سبک، مقاومت دربرابر آب و تعریق، ضدالتهاب، ضد قرمزی، ضدحساسیت و . .. از دیگر ویژگی های این محصول هستند.

ضد آفتاب سی گل

کرم ضد آفتاب سی گل یکی از ضد آفتاب های فاقد چربی بوده که مواد جوش زا و حساسیت زا ندارد. این کرم مناسب برای پوست های خشک بوده که می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند. این کرم با خاصیت ترمیم کنندگی که دارد نمای نامرئی و بی رنگی داشته و حاوی فیلترهای شمیمیایی و فیزیکی بوده و مناسب برای پوست مردان است.

بهترین کرم ضد آفتاب مردانه برای پوست های چرب

افرادی که پوست های چربی دارند، بسیار مستعد آکنه و جوش زدن هستند.

  • ضد آفتاب های مردانه که مناسب برای پوست های چرب بوده باید فاقد هرگونه چربی باشد.

  • بافت سبکی داشته و برچسب ضدجوش بودن را دارا باشد.

  • هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند و در برابر آب و تعریق مقاوم باشد.

  • همچنین بهتر است این ضد آفتاب های مردانه spf بالای ۳۰ داشته باشند تا به راحتی از پوست محافظت کرده و از جوش زدن آن جلوگیری کنند.

بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی

ضد آفتاب آردن

ضد آفتاب آردن که دارای spf 50 است، محصولی بی رنگ و مات بوده که هیچ گونه چربی ندارد. این ضد آفتاب دارای خاصیت آبرسانی و ضدچروکی بوده که می توان در لیست بهترین ضد آفتاب های مردانه مناسب پوست چرب قرار گیرد. این محصول داری خاصیت ضدقارچی و ضدباکتریایی بوده که می تواند مانع جوش زدن و بروز آکنه شود. این کرم رطوبت رسانی ۱۲ ساعته دارد و برای ترمیم و تقویت پوست بسیار کاربردی است. این ضد آفتاب مردانه همچنین از پوست دربرابر اشعه های UV محافظت می کند.

ضد آفتاب هیدرودرم

یکی از برندهای ایرانی معتبر در زمینه ضد آفتاب های مردانه برند هیدرودرم است که برای پوست های چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب است. این کرم فاقد هرگونه چربی بوده و باعث ترمیم پوست می شود. همچنین از بروز انواع مختلف جوش ها و آکنه ها نیز جلوگیری می کند. این ضد آفتاب دارای spf 50 بوده که دربرابر آب و تعریق مقاوم است و هیچ گونه براقیت و سفیدی را ایجاد نمی کند؛ به همین مناسب ترین ضد آفتاب برای مردانی بوده که پوستی چرب دارند.

بهترین کرم ضد آفتاب مردانه برای پوست های معمولی

افرادی که پوست های معمولی دارند، نه نیاز به کنترل چربی پوست دارند و نه آنقدر خشک هستند که نیاز به مرطوب کننده داشته باشند. این افراد برای انتخاب ضد آفتاب دست بازتری داشته و به راحتی می توانند ضد آفتاب هایی که مناسب برای همه پوستی هستند، انتخاب کنند. این افراد برای مصرف ضد آفتاب بهتر است کیفیت بالا، spf بالای ۳۰ و طیف وسیع آن را مورد توجه قرار دهند تا از پوست خود دربرابر اشعه خورشید محافظت کنند. این ضد آفتاب های رایج برای هر پوست معمولی شامل ضد آفتاب سینره، ضد آفتاب درماتیپیک، ضد آفتاب مای، ضد آفتاب ایزیدن، ضد آفتاب پرودرما، ضد آفتاب کلارنس، ضد آفتاب شیسیدو، ضد آفتاب سیسپرسا و... می شوند.

ویژگی بهترین کرم ضد آفتاب مردانه

باتوجه به اینکه آقایان در مدت زمان طولانی را زیر نور خورشید می گذرانند، استفاده از کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب بسیار مهم است. ویژگی اصلی ضد آفتاب های مردانه با کیفیت ایجاد نکردن رد سفید روی پوست است؛ بنابراین بهتره مردان از محصولات شیمیایی استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی های اصلی کرم های ضد آفتاب مردانه سبک بودن و جذب سریع آن است. برخی دیگر از ویژگی های ضد آفتاب باکیفیت مردانه شامل بی رنگ بودن و مات بودن ضد آفتاب، spf بالای ۳۰، مقاوم دربرابر هرگونه تعرق، سازگار با پوست های مختلف، حاوی ویتامین مغذی و... می شوند.

بهترین مارک ضد آفتاب مردانه ایرانی

سخن پایانی

کرم های ضد آفتاب نقش حیاتی در محافظت از پوست دارند. بکارگیری کرم ضد آفتاب برای روتین آقایان نیز بسیار پراهمیت شده است؛ زیرا مردان با قرارگیری زیر نور خورشید به پوست خود آسیب زده و باعث چین وچروک زودهنگام فرد می شود. مردان می توانند با انتخاب یک ضد آفتاب مناسب بدون هیچ گونه نگرانی در محیط های باز بوده و از پوست خود دربرابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنند. در آخر نیز اگر شما به پوست خود اهمیت می دهید، استفاده از ضد آفتاب را اولیت خود قرار دهید. برای خرید ضد آفتاب ایرانی می‌توانید به سایت ریحا مراجعه نمایید.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->