یمن اعلام کرد: آماده وارد کردن ضربات دردناک به صهیونیست‌ها هستیم (۴ شهریور ۱۴۰۳) یکی از رهبران ارشد جنبش حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال آتش‌بس نیست درخواست گالانت برای پایان درگیری با حزب‌الله و آتش‌بس فوری (۴ شهریور ۱۴۰۳) ابوعبیده: ضربه زدن به رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد هریس از ترامپ پیشی گرفت (۴ شهریور ۱۴۰۳) عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری (۴ شهریور ۱۴۰۳) وزیر خارجه عربستان با عراقچی گفتگو کرد (۴ شهریور ۱۴۰۳) نخست وزیر قطر به تهران می‌آید| اولین مهمان دولت چهاردهم حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه المناره رژیم صهیونیستی (۴ شهریور ۱۴۰۳) صحبت‌های سیدحسن نصرالله درباره جزئیات مرحله نخست پاسخ به رژیم صهیونیستی توضیحات عراقچی از گفت‌وگوهایش با وزرای خارجه کشورهای منطقه بشار اسد: مذاکره با ترکیه پیشرفتی نداشته است اعلام وضعیت ویژه اضطراری اراضی اشغالی برای ۴۸ ساعت آیت‌الله علم‌الهدی: اربعین حسینی؛ جریان آگاهی بخش برای تمام بشریت | اربعین کربلا، قدس را آزاد خواهد کرد عزاداری هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی (ره) در حضور رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است + فیلم استاندار خراسان رضوی: ۳۰۰ هزار زائر از خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند پایان موفقیت‌آمیز مرحله اول عملیات حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی | پرتاب ۳۲۰ فروند موشک و پهپاد (۴ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم اعتراف رسانه عبری به قدرت موشکی حزب الله لبنان پیام تبریک وزارت خارجه ایران به مناسبت سالروز استقلال اوکراین واکنش مکرون به وقوع انفجار مقابل یک کنیسه در جنوب فرانسه چه بود؟ (۳ شهریور ۱۴۰۳) تروریست‌های داعش مسئولیت حمله با سلاح سرد در آلمان را به عهده گرفتند (۳ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توضیحات عراقچی از گفت‌وگوهایش با وزرای خارجه کشورهای منطقه

  • کد خبر: ۲۴۷۱۹۳
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴
توضیحات عراقچی از گفت‌وگوهایش با وزرای خارجه کشورهای منطقه
وزیر امور خارجه در پیام‌هایی از تماس‌های تلفنی با برخی از همتایانش طی امروز و دیروز و گفتگو و تبادل نظر با آنها خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ‏دیروز و امروز وزرای خارجه مصر، ترکیه و عربستان برای تبریک تماس گرفتند.

حرکت به سمت یک «منطقه قوی و مّتحد» از طریق گفتگو، همکاری، هم‌افزایی و همدلی با کشور‌های منطقه از اولویت‌های سیاست خارجی دولت چهاردهم است.

عراقچی در پُستی دیگر هم اینطور نوشت: دیروز و امروز همچنین وزرای امور خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تماس تلفنی به اینجانب تبریک گفتند. منطقه قفقاز برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت ژئوپلیتیک و راهبردی دارد. قرابت‌های تاریخی، فرهنگی و جغرافیایی اهمیت گسترش روابط با کشور‌های این منطقه را دوچندان کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->