تماشای سه نسل از یوزپلنگ‌ها در منطقه حفاظت شده توران ۸۵۰ نفر شب ظرفیت اقامتی در مشهد میزبان زائران دهه پایانی ماه صفر است آمار ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش آموزان کلاس دهم کاهش داشته است استفاده حدود ۶۴ هزار بیمار از خدمات تصویری بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مشکل تکراری برای زائران دهه پایانی صفر برای سفر به مشهد | نه بلیت قطار است نه هواپیما! آیا آبله میمونی، کووید جدید است؟ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع مشکلات زیست محیطی نیازمند اجماع ملی است بدهی هزار میلیارد تومانی شرکت‌های بیمه‌ای به داروخانه‌های خراسان رضوی + فیلم ۱۱ کاروان زائران پیاده در جاده‌های خراسان رضوی به سمت مشهد مقدس حرکت کردند (۵ شهریور ۱۴۰۳) مبارزه مرگبار دختر و پسر رزمی‌کار در قفس توری در مشهد + عکس حوادث جاده‌ای خراسان‌رضوی در اربعین سال جاری ۲۵ کشته و مصدوم بر جای گذاشت ممنوعیت خدمت اضافه معلمان با رای دیوان عدالت اداری انجام بیش‌از هزار مأموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در روز اربعین ۱۴۰۳ انتقال ۳۴ زائر فوت‌شده اربعین ۱۴۰۳ از عراق به ایران مرزبانی: در ایام اربعین هیچ تهدیدی در مرز‌ها نداشتیم شوق خدمت در هوای ۵۰ درجه عراق | بهره‌مندی ۱۲ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات روزانه موکب «شهدای طرقبه» + فیلم و عکس نگاهی به رفتارهای سمی در محیط کار | لطفا آشغال نریزید! درخواست آنلاین یک میلیون و ۲۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای اربعین ۱۴۰۳ مار‌های خوش خط و خال | درباره رفتارهای سمی برخی افراد در محیط کار که سازمان را آلوده می‌کند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۵ شهریور ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از چهارشنبه
سرخط خبرها

پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به زودی پرداخت می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۷۲۹۴
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته به زودی پرداخت می‌شود
سخنگوی آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت ۷۲ هزار بازنشسته پرداخت نشده که تلاش می‌کنیم پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را به زودی پرداخت کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی فرهادی در خصوص مابه‌التفاوت رتبه‌بندی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۲ اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته در پرداخت‌های نیروی پرسنلی در وضعیت بهتری از سال گذشته قرار داریم.

وی افزود: دو اقدام مهم در بُعد پرسنلی مانده که باید انجام دهیم، یکی پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۲ است که حدود ۷۲ هزار نفر می‌شوند. ضمن عذرخواهی از این افراد، آموزش و پرورش متاسفانه هیچگاه قبل از شهریور یعنی نیمه اول سال را پرداخت نکرده است و البته این روند باید اصلاح شود.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: درباره بازنشستگان ۱۴۰۲ تلاش می‌شود برای آن دسته از افرادی که تا پایان شهریور و پیش از سال تحصیلی بازنشسته شده‌اند را به زودی پرداخت کنیم. همچنین برای سایر افراد باقیمانده هم به زودی و در اولین موقع اعتبار را جذب می‌کنیم. اکنون هم سازمان برنامه و بودجه، خزانه‌داری و دولت پیگیر تخصیص این بودجه هستند.

فرهادی در پاسخ به این پرسش که کسورات رتبه‌بندی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ چه زمانی پرداخت می‌شود که بازنشستگان این مابه‌التفاوت را دریافت کنند، عنوان کرد: کسورات ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به این جهت است که رتبه‌بندی در اسفند ۱۴۰۱ اجرا شده، اما تاریخ اجرای رتبه‌بندی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ لازم‌الاجرا شده است.

وی اضافه کرد: به همین دلیل مابه‌التفاوت این مدت به دیون رفت، در سال ۱۴۰۲ بودجه همه افرادی که به رتبه‌بندی اعتراض داشتند، همه را پرداخت کردیم، اما در خصوص بازنشستگان ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در واقع احکام بازنشستگی ناظر بر پرداخت‌های کسورات پرسنلی انجام شده به نحوی که البته دو سال کامل را پوشش نمی‌دهد. احکام رتبه‌بندی آنها صادر شده، اما باید کسورات رتبه‌بندی را پرداخت کنیم.

موضوع رتبه‌بندی معلمان بازنشسته براساس قانون باید اجرایی می‌شد، اما با توجه به اینکه آموزش و پرورش در نیمه دوم ۱۴۰۱ احکام شاغلان و مشمولان رتبه‌بندی را صادر کرده بود، تاکنون طول کشیده است.

معلمانی که در فاصله ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، چون حکم کارگزینی با اعمال رتبه‌بندی در زمان اشتغال برای این عزیزان از طرف آموزش و پرورش صادر نشده بود، پرونده این افراد هم زمانی که به صندوق بازنشستگی کشوری تحویل شد بدون رتبه‌بندی بود.

براساس اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، در مجموع ۵۰ هزار و ۴۷۷ نفر مشمول دریافت معوقه رتبه‌بندی شده‌اند که این تعداد به صورت میانگین ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ناشی از معوقه متناسب‌سازی در طول اجرای این قانون (متناسب‌سازی) یعنی از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->