فرماندار مشهد: درخواستی برای برگزاری مسابقه تیم ملی در شورای تامین مطرح نشده است سپاهان هم بدون ورزشگاه شد! امباپه زیر سایه اندریک دردسر لیورپول برای جذب کوارتسخلیا سیتی در سیطره کهنه‌کار‌ها رامین رضائیان کلید حل مشکلات نکونام گاریدو در بن بست تاکتیکی نیمار به دنبال راهی برای بازگشت به بارسلونا بلانکو – پرسپولیس؛ مهاجم آرژانتینی هوایی شد حاج محمدرضا طالقانی؛ پهلوانی که اعتبار از نوکری اباعبدالله(ع) دارد تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال| علی عسکری می‌رود؟ چرا این نوشابه‌ها برای ما باز نمی‌شود؟ مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد کوین یامگا به دنبال جدایی قطعی از استقلال انتقال اورنوف به سهمیه زیر ۲۵ سال پرسپولیس تخلف است؟ نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می‌کند
سرخط خبرها

گاریدو در بن بست تاکتیکی

  • کد خبر: ۲۴۷۳۳۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
گاریدو در بن بست تاکتیکی
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس برای بازی‌های پیش روی تیمش باید تغییر تاکتیک بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس گاریدو مقابل تراکتور هیچ حرفی برای گفتن نداشت. پرسپولیس تا اینجای کار دو مساوی گرفته و گاریدو باید روند سرخ پوشان را تغییر دهد. در بازی تراکتور مقابل پرسپولیس اتفاقات زیاد رخ داد که به نوبت آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

جدال بین دو مربی خارجی لیگ، برنده نداشت ولی اسکوچیچ عملکرد به مراتب بهتری نسبت به رقیب تازه وارد خود داشت و توانست این مربی اسپانیایی را در جدال تاکتیکی شکست دهد و بازی اش را به او دیکته کند.

تیم سرمربی سابق تیم ملی در بیشتر دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود و اجازه‌ نفس کشیدن به پرسپولیسی‌ها نمی‌داد. دو تیم بازی را با هیجان زیادی شروع کردند ولی هر چه از زمان بازی می‌گذشت از میزان این هیجان کمتر شد و دو تیم آرام‌تر بازی خود را ادامه دادند.

حضور ریکاردو آلوز و ایگور پوستونسکی در میانه زمین تراکتور باعث شده بود خط هافبک پرسپولیس از جریان بازی خارج شود. دابل پیوت این دو بازیکن به گونه‌ای بود که هر زمان ریکاردو آلوز صاحب توپ می‌شد، پوستونسکی پشت سر او قرار می‌گرفت و این امر باعث می‌شد آلوز با خیالی راحت به سمت جلو جرکت کند و برای مهاجمین تیمش موقعیت سازی کند. اما از طرف دیگر خط هافبک پرسپولیس اصلا شب خوبی را پشت سر نگذاشت.

گاریدو در بن بست تاکتیکی

در این بازی سینا اسدبیگی کنار مسعود ریگی قرار گرفته بود تا سروش رفیعی آزادی بیشتری در زمین داشته باشد، اما کاملا محو شده بود، انگار نه انگار که او هم در این بازی حضور دارد. سروش رفیعی هم عملکرد ضعیفی داشت. او پاس‌های اشتباه زیادی داد و کرنر‌های در نیمه‌اول حتی به تیر یک تراکتور هم نمی‌رسیدند. او عملکرد فاجعه بار خود را با اخراج شدن در نیمه دوم تکمیل کرد تا بیشتر از قبل تیم خود را به دردسر بیندازد. مسعود ریگی هم به واسطه‌ی وظایف دفاعیش، بین دو مدافع میانی تیمش قرار می‌گرفت تا بتواند کار بازیسازی از عقب زمین را شروع کند ولی متاسفانه با بازی بد هم تیمی‌های خود، این کار او بی اثر شد.

نقطه‌ ضعف دیگر پرسپولیس که در این بازی بیشتر به چشم آمد، ارسال‌هایی بود که روی دروازه‌ آنها ارسال می‌شد کاملا مشخص بود که اسکوچیچ روی این ضعف پرسولیس حساب بازی کرده بود، چون که اصرار زیادی به ارسال از جناحین و همینطور گرفتن کرنر و ضربه‌ ایستگاهی در زمین پرسپولیس داشت و روی یکی از همین کرنر‌ها به گل رسید. کنعانی زادگان و گولسیانی باید متشکر دروازه بان الجزایری خود باشند، زیرا او بود که جور این دو مدافع را با واکنش‌های دیدنی خود کشید.

دو مدافع کناری پرسپولیس یعنی ایوب العملود و وحید امیری هم برابر مهدی ترابی و مهدی هاشم نژاد مغلوب شده بودند و کناره‌ی زمین را به آنها باخته بودند و در فاز تهاجمی هم حمایت کافی از وینگر‌ها نداشتند. تنها اثر مثبت مدافع مراکشی، گلی بود که از روی ضربه‌ی کرنر به ثمر رساند. تنها بخش مثبت کار گاریدو در این بازی به زمین فرستادن سعید صادقی بود. صادقی که در بازی با ذوب آهن در نقش ناجی این تیم ظاهر شده بود، در این بازی هم توانست اثر خود را روی گل تساوی بخش پرسپولیس بگذارد تا روی هر دو گل پرسپولیس در این فصل تاثیر مستقیم داشته باشد.

گاریدو در بن بست تاکتیکی

ستاره‌ی اصلی این بازی ضربات ایستگاهی و کرنر‌ها بودند که نتیجه‌ی بازی را رقم زدند. ضعف و اشتباه بازیکنان دو تیم در جایگیری هنگام ارسال این ضربات باعث شد که گل‌های این مسابقه به ثمر برسد.

در یک کلام اگر گاریدو بخواهد همه‌ی بازی‌ها را به این شکل بازی کند، بدون شک کاری از پیش نخواهد برد و نتایج ناامید کننده همچنان ادامه خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->