سرقت مسلحانه از شعبه بانک سپه در خیابان مطهری مشهد + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) مصرف سوسیس و کالباس خطر دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد کلید حفظ آرامش در زندگی مشترک چیست؟ ایجاد ۱۱ حلقه امنیتی اطراف حرم امام‌رضا(ع) | تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی در مشهد آماده‌باش هستند سوء‌تغذیه، هشت استان کشور را تهدید می‌کند برای حفظ سلامتی خود شکلات تلخ بخورید زلزله شدید در پاکستان + جزئیات (۸ شهریور ۱۴۰۳) روایتی از انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ٨ شهریور ١۴٠٣) | تداوم وزش باد و افزایش تدریجی دما در استان در اربعین ۱۴۰۳، بیش‌از ۳ میلیون خدمت درمانی ارائه شد | گرمازدگی؛ شایع‌ترین مشکل زائران مقتول ۱۳ ساله با پای خودش به اداره پلیس تهران مراجعه کرد توصیه به مبتلایان میگرن: این نوع پنیر را مصرف نکنید چگونه روابط دوستانه را مستحکم‌تر کنیم؟ اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از امروز (۸ شهریور ۱۴۰۳) تا دهم شهریور اعتراض دانش‌آموزان به آزمون فرهنگیان | والدین دانش‌آموزان خواستار اعلام کارنامه سبز پذیرفته‌شدگان هستند خراسان رضوی، دومین مصرف‌کننده فرآورده‌های خونی در کشور زادآوری؛ آرزویی که همچنان بر کاغذ می‌ماند! قتل مرد جوان توسط همسر یا باجناق | زوایای جدید از پرونده مرد جوانی که جسدش در حاشیه خیابان شفا مشهد رها شده بود سرطان ریه؛ پنجمین سرطان شایع در ایران | واکسن سرطان ریه چه زمانی به ایران می‌رسد؟
سرخط خبرها

اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش

  • کد خبر: ۲۴۸۰۰۱
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
اولین انتصابات وزیر آموزش‌وپرورش در وزارت‌خانه متبوعش
وزیر آموزش‌وپرورش طی احکامی جداگانه، مشاوران خود در «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی» را منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی بعد از مراسم معارفه‌اش به عنوان وزیر آموزش و پرورش، اولین احکام انتصابات در وزارت‌خانه متبوعش را صادر و بدین ترتیب علی زرافشان را به سمت «مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری برای همه دانش‌آموزان» و علیرضا کمرئی را به سمت «مشاور وزیر در ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی و کمک به استقرار مدرسه تراز سند تحول» منصوب کرد.

در حکم علی زرافشان آمده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به سمت مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری برای همه دانش آموزان، منصوب می‌شوید.

تعهد و پیمان مشترک همه ما اجرای سند تحول براساس نقشه راه ابلاغی و زمینه سازی برای ارائه خدمات باکیفیت، عادلانه و فراگیر به فرزندان این مرز و بوم است، که در سایه همدلی و وفاق، جلب مشارکت و همکاری معلمان فرهیخته، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان خبره، براساس تکالیف قانون برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور، محقق خواهد شد.

امید است با رعایت منشور اخلاقی و مدیریتی کارگزاران دولت «وفاق ملی» و تقویت مشارکت و همکاری با مدیران و مشاوران ستادی در تدوین و اعمال سیاست‌های موثر برای تحقق شعار «برای ایران، برای مدرسه» موفق و منصور باشید.»

همچنین در حکم علیرضا کمرئی نیز آمده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به سمت مشاور وزیر در ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی و کمک به استقرار مدرسه تراز سند تحول منصوب می‌شوید.

تعهد و پیمان مشترک همه ما اجرای سند تحول براساس نقشه راه ابلاغی و زمینه سازی برای ارائه خدمات باکیفیت، عادلانه و فراگیر به فرزندان این مرز و بوم است، که در سایه همدلی و وفاق، جلب مشارکت و همکاری معلمان فرهیخته، صاحب‌نظران، مدیران و کارشناسان خبره، براساس تکالیف قانون برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور، محقق خواهد شد.

امید است با رعایت منشور اخلاقی و مدیریتی کارگزاران دولت «وفاق ملی» و تقویت مشارکت و همکاری با مدیران و مشاوران ستادی در تدوین و اعمال سیاست‌های موثر برای تحقق شعار «برای ایران، برای مدرسه» موفق و منصور باشید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->