والیبال نشسته ایران در نیمه نهایی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس شروع تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برنز مختاری در پرتاب وزنه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + ویدیو مخالفت سپاهان با جدایی مدافع استقلالی فیفادی، بلای جان استقلال اسمالینگ، جدیدترین ستاره فوتبال عربستان چرا عبدی از پرسپولیس جدا شد؟ حاشیه عجیب تیم فوتبال خیبر خرم آباد قبل از آغاز لیگ برتر اخراج دو بازیکن در دستور کار نکونام حاشیه المپیکی که رسانه‌ای نشد دلیل نیمکت‌نشینی پورعلی‌گنجی مشخص شد تغییر احتمالی در میزبانی پرسپولیس در آسیا سعید مهری مشتری ندارد|پایان تلخ هافبک سابق استقلال روش‌های خاص مجیدی برای حاشیه‌سازی علیه نکونام + عکس بیانیه‌نویسی، دلیل احضار مدیرعامل استقلال به کمیته اخلاق مدال نقره پارالمپیک بر گردن فاطمه همتی+ ویدیو نتیجه بازی آث میلان و لاتزیو در سری آ+ ویدیو خلاصه بازی| هیجان‌انگیز و بی‌برنده! حمله هاشمی‌نسب به علی پروین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی بارسلونا و وایادولید| آتش بازی شاگردان فلیک مدافع نیوکاسل شاگرد ستاره بارسا می‌شود
سرخط خبرها

اخراج دو بازیکن در دستور کار نکونام

  • کد خبر: ۲۴۸۵۱۵
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
اخراج دو بازیکن در دستور کار نکونام
جواد نکونام قصد دارد در همین هفته‌های آغازین دو بازیکن استقلال را از لیست خارج کند.
 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال از ۳ بازی صاحب ۴ امتیاز است و شرایط مطلوبی از لحاظ امتیازی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد. یک برد، یک تساوی و یک شکست محصول کار آبی‌ها است، ضمن اینکه به اعتقاد کارشناسان یک امتیازی که در بازی با ملوان نصیب استقلال شد، حاصل اشتباهات داوری است و این تیم در واقع بر اثر اشتباهاتی که رخ داد توانست یک امتیاز به دست آورد.


در این شرایط نکونام نیز به شدت احساس خطر می‌کند و بنا دارد با برخی تغییرات تیمش را به سمت موفقیت سوق دهد. در همین راستا شنیده شده سرمربی استقلال قصد دارد دو بازیکن را از فهرست تیمش خارج کرده و بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد.

شایعاتی پیرامون کنار گذاشتن زیلیکیچ، آرش رضاوند و زبیر نیک نفس به گوش می‌رسد، اما در این راستا هنوز خبر قطعی در دست نیست و احتمال دارد در روز‌های آتی سرمربی استقلال موضع گیری رسمی خود را اعلام کرده و پیرامون اینکه چه سیاستی در نقل و انتقالات خواهد داشت، اعمال نظر خواهد کرد.

استقلال باید به زودی در لیگ نخبگان به میدان برود و در عین حال بازی‌های حساس لیگ برتر نیز پیش روی این تیم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->