اعتصابات سراسری در اراضی اشغالی از امروز (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) آمار شهدای غزه از ۴۰ هزار و ۷۸۶ نفر عبور کرد(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) احمد وحیدی: به عنوان یک پاسدار، در خدمت سپاه و بخش نظامی خواهم بود منافع مغولستان از ترانزیت گاز طبیعی روسیه به چین چیست؟ قسام تایید کرد: دو عملیات استشهادی را همزمان در کرانه باختری انجام دادیم (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) توافق جامع میان ایران و روسیه به زودی تکمیل می‌شود(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) سقوط یک پهپاد رژیم صهیونیستی در اشکول (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی درباره بحران‌آفرینی رژیم اسرائیل در منطقه هشدار داد مالزی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شد (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) فرمانده کل سپاه: تجارب امیر آشتیانی در نیروهای مسلح پشتوانه‌ای برای درخشش است حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان+ویدئو(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) افشاگری جدید ترامپ درباره اوباما و بایدن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) حمله به یک کشتی تجاری در سواحل غربی یمن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) محسنی اژه‌ای: توصیه ما این است که تا جای ممکن فرد را زندانی نکنیم تحریم‌های اوکراین علیه ۱۵۰ نهاد و شخص به دلیل ارتباط با روسیه (۱۲ شهریور ۱۴۰۳) حمله اوکراین به مهدکودکی در «بلگورود» روسیه(۱۲ شهریور ۱۴۰۳) گروسی: امیدوارم در زمانی مناسب و به زودی با رئیس جمهور جدید ایران دیدار کنم فشار نظامی رژیم صهیونیستی علیه حماس بی نتیجه است زخمی شدن ۴۷ نفر در حمله موشکی روسیه به خارکیف اوکراین عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از محور فیلادلفیا، کلید رسیدن به توافق در غزه انتقاد وزیر خارجه ایتالیا از کشته شدن اسرای صهیونیست
سرخط خبرها

افشاگری جدید ترامپ درباره اوباما و بایدن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۸۷۱۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
افشاگری جدید ترامپ درباره اوباما و بایدن (۱۲ شهریور ۱۴۰۳)
«دونالد ترامپ» گفت که آمریکا می‌توانست روابط متفاوتی با روسیه داشته باشد اما «باراک اوباما» و «جو بایدن» روابط این ۲ کشور را خراب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور طی مصاحبه‌ای با شبکه فاکس نیوز بیان کرد: «ما می‌توانستیم روابط متفاوتی با روسیه داشته باشیم.»

او در ادامه با اشاره به «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین و «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا که معاون اوباما هم بوده، گفت: «اوباما و بایدن، روسیه را به آغوش چین روانه کردند. روسیه اکنون به‌دلیل اقدامات اوباما و بایدن با چین دوست است و روابطش با آمریکا خراب شده است.»

ترامپ هم‌چنین افزود: «اوباما و بایدن در شکل‌گیری ائتلاف روسیه و چین و همینطور جنگ روسیه در اوکراین مقصر هستند.»

دونالد ترامپ با اشاره به رقیبش «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ گفت: «من او را کامالا کمونیست می‌نامم، زیرا او یک چپ‌گرای رادیکال است. او یک مارکسیست چپی می‌باشد و کل کشور ما را نابود خواهد کرد.»

وی هم‌چنین به دومین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ که قرار است در تاریخ دهم سپتامبر به میزبانی شبکه ای‌بی‌سی نیوز برگزار شود، اشاره کرد و گفت: «ای‌بی‌سی احتمالا بدترین در انصاف و عدالت است. من باید تصمیم می‌گرفتم و خواستم و البته دوست دارم در مناظره شرکت کنم. حدس می‌زنم که من در مناظره‌های زیادی پیروز شده‌ام، زیرا در غیر این صورت رئیس‌جمهور نمی‌شدم. من مناظره‌های زیادی داشتم و در آخرین آن با جو بایدن بسیار خوب ظاهر شدم.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->