عقب نشینی صهیونیست‌ها از محور فیلادلفیا، کلید رسیدن به توافق در غزه انتقاد وزیر خارجه ایتالیا از کشته شدن اسرای صهیونیست پاپ خواستار آتش‌بس فوری در غره شد انتصاب جمالی‌نژاد بعنوان رئیس سازمان شهرداری‌های کشور(۱۱ شهریور ۱۴۰۳) تخت روانچی معاون سیاسی عراقچی شد+سوابق (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: ایران از هر توافق مورد پذیرش حماس برای آتش بس پشتیبانی می‌کند حمایت ترامپ قمارباز از مصرف مواد مخدر کنعانی: تاریخ دوباره شاهد ظهور یک هیتلر دیگر است روسیه ۲ منطقه دیگر در شرق اوکراین را تصرف کرد (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) صهیونیست‌ها به جان هم افتادند (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به یک خودروی گشتی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: هرچه زودترمجموعه تکالیف دستگاه‌های اجرایی تدوین شود حضور مقتدی صدر با ظاهری متفاوت در مسیر پیاده‌روی به سوی حرم امام علی(ع) + فیلم لاوروف: آمریکا مشغول غارت ثروت سوریه است لهستان اجازه پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا را ‎نمی‌دهد ماکرون استیضاح می‌شود؟ بایدن مدعی نزدیک بودن توافق آتش بس غزه شد محمد گلزاری به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی دولت منصوب شد آغاز اعتصابات سراسری در تل آویو (۱۱ شهریور ۱۴۰۳) اردوغان و بن سلمان درباره غزه گفتگو کردند گزارش نهایی علت سقوط بالگرد شهید رئیسی منتشر شد
سرخط خبرها

پاپ خواستار آتش‌بس فوری در غره شد

  • کد خبر: ۲۴۸۶۵۷
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷
پاپ خواستار آتش‌بس فوری در غره شد
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان روز یکشنبه گفت که مذاکرات جاری در مورد آتش بس غزه نباید متوقف شود.

به گزارش شهرآرانیوز، رهبر کاتولیک‌های جهان بار دیگر خواستار آتش‌بس فوری، آزادی اسیران و کمک‌های بشردوستانه به غزه شد و گفت: بسیاری از بیماری‌ها از جمله فلج اطفال در غزه در حال گسترش هستند.

وی با تاکید بر لزوم این که بیت المقدس محل ملاقاتی باشد که در آن مسیحیان، یهودیان و مسلمانان در آن مورد احترام و پذیرش قرار می‌گیرند، گفت: بگذارید در سرزمین مقدس صلح باشد، در اورشلیم صلح باشد.

گفتنی است؛ جنبش حماس در بیانیه‌ای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا را مقصر ناکام ماندن مذاکرات و کشته شدن اسرای صهیونیست در نوار غزه دانست.

این بیانیه پس از آن صادر شده است که بنیامین نتانیاهو و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی پس از شکست چند دور مذاکرات در قاهره و دوحه در اظهاراتی خلاف واقع تلاش کردند تا جنبش حماس را مقصر ناکام ماندن مذاکرات جلوه دهند.

این درحالی است که جنبش حماس بار‌ها تاکید کرده است نتانیاهو خواستار توافق نیست و هر بار با وضع شروط جدید غیر قابل اجرا مانع از دستیابی به توافق تبادل اسرا و آتش بس در نوار غزه می‌شود.

تحلیلگران و برخی مقامات رژیم صهیونیستی معتقد هستند که نتانیاهو برای حفظ بقای سیاسی خود و سرنگون نشدن کابینه مانع از دستیابی به توافق می‌شود و به همین دلیل جان اسرای صهیونیست در نوار غزه برای او اهمیتی ندارد و نسبت به سرنوشت آنها بی‌توجه است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->