ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ شکایت یامگا از استقلال؟ جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اخراج ملی پوشان! فرود مستقیم تیم ملی در العین؟ قرارداد نجومی یک سلبریتی برای حضور در تبلیغات یک برند برنامه ویژه گاریدو برای آماده‌سازی پرسپولیس دلیل جدایی ۳ پرسپولیسی مشخص شد رضایت گاریدو از یک پرسپولیسی ناراحتی بازیکن سپاهان از شرایطش تیم ملی فوتسال ایران در راه مشهد پست اینستاگرامی هاشمی‌نسب در واکنش به خبر برکناری نکونام شکایت دو زن علیه مهاجم والنسیا به اتهام تجاوز جنسی رقابت نوراللهی و رونالدو در نظرسنجی سایت‌ AFC انتقاد پیشکسوتان به سکوت مرموز هیئت مدیره استقلال درمورد جواد نکو پاسخ منفی جهانبخش به پیشنهاد پرسپولیس
سرخط خبرها

صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس

  • کد خبر: ۲۴۹۱۰۷
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس
ساره جوانمردی به فینال میکس تپانچه بادی ۵۰ متر پارالمپیک پاریس صعود کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های تیراندازی بازی‌های پارالمپیک پاریس امروز (چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۴۰۳) با برگزاری مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ پیگیری شد. ساره جوانمردی و محمدرضا میرشفیعی دو نماینده ایران در این مسابقات بودند که در یک جدول ۲۹ نفره با حریفانشان رقابت کردند.

در پایان مرحله مقدماتی ساره جوانمردی با امتیاز ۵۴۲ در جایگاه چهارم ایستاد و به عنوان یکی از هشت نفر برتر راهی مرحله نهایی شد.

محمدرضا میرشفیعی، دیگر نماینده ایران، اما با امتیاز ۵۲۳ جایگاه هجدهم را به خود اختصاص داد و از صعود بازماند.

مرحله فینال مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ ساعت ۱۲:۱۵ (به وقت پاریس) و ۱۳:۴۵ (به وقت تهران) برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی در حالی فینالیست مسابقات میکس تپانچه بادی ۵۰ متر SH۱ شد که پیش از این در تپانچه بادی ۱۰ متر موفق به کسب مدال طلا شده بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->