سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس قتل عیسی گل‌محمدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون بوکس با ۱۱ گلوله و ۵ ضربه چاقو | رد‌پای دو زن در قتل فجیع ورزشکار مشهور نام مهدی طارمی در فهرست اینتر برای لیگ قهرمانان اروپا ۲۵-۲۰۲۴ شکایت یامگا از استقلال؟ جریمه ۳۰۰ میلیونی برای اخراج ملی پوشان! فرود مستقیم تیم ملی در العین؟ قرارداد نجومی یک سلبریتی برای حضور در تبلیغات یک برند برنامه ویژه گاریدو برای آماده‌سازی پرسپولیس
سرخط خبرها

طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۹۱۵۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: با انگیزه کامل به زمین می‌آییم زیرا در غیر این صورت امیر قلعه‌نویی در جلسه فنی فقط ما بازیکنان بزرگ را نابود می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار با قرقیزستان اظهار داشت: هیچ بازی آسان نیست، صحبت‌های برخی در مورد این‌که باید با یک دست و یک پا صعود کنیم، درست نیست.

وی ادامه داد: رویه صعود به جام جهانی آسان نشده است، پتانسیل داریم و می‌توانیم چند دوره به جام جهانی برویم. اکنون نیز الویت صعود است. با وجود قطر قهرمان جام ملت‌ها، امارات با برنامه، ازبکستان رو به پیشرفت و قرقیزستان و کره شمالی کار ما آسان نیست.

مهاجم تیم ملی تصریح کرد: کار پیش رو را کوچک ندانیم. قبلا چند دوره یک بار به جام جهانی می‌رفتیم، کار سخت است؛ قرقیزستان را آنالیز کرده‌ایم، در دفاع خوب و منتظر ضدحملات هستند. این تیم را دست کم نمی‌گیریم و بازی سختی داریم.

طلرمی ادامه داد: برای ارائه بهترین عملکرد به زمین می‌رویم تا با نتیجه خوب دل مردم را شاد کنیم. قول می‌دهم من و همه بازیکنان کم‌کاری نمی‌کنند و دنبال چیز‌های دیگری نیستیم.

وی یادآور شد: اینجا هستم تا باافتخار به تیم ملی کمک کنم. تمام توانم را می‌گذارم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا در نهایت دل مردم را شاد کنیم؛ با انگیزه کامل به زمین می‌آییم، زیرا در غیر این صورت امیر قلعه‌نویی در جلسه فنی فقط ما بازیکنان بزرگ را نابود می‌کند. (باخنده) به همین خاطر باید بیشتر تلاش کنیم.

مهاجم تیم ملی درپاسخ به این سوال که آیا توصیه خاصی به بازیکنان جوان‌تر دارد، خاطرنشان کرد: مسؤولیت من این است که عملکرد خوبی ارائه بدهم، تلاش من سبب می‌شود سایر بازیکنان در صورت دوست داشتن، مرا سرلوحه قرار دهند؛ مسؤول کسی نیستم که توصیه کنم و بازیکنان شخصیت بالایی دارند. می‌دانند چطور باید زندگی حرفه‌ای داشته باشند.

طارمی افزود: اگر کسی درخواستی داشته باشد، جواب می‌دهم، اما رفتارم در تمرین و بیرون از تمرین را می‌توانند ببیند و تأثیر بگیرند.

وی در پایان گفت: وقتی صحبت از مردم می‌کنیم یعنی همه ایران، چه داخل ایران چه خارج از ایران؛ از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم، وقتی آمدیم شوکه شدیم. موقع ورود و خروج از هتل افراد زیادی برای استقبال می‌آیند و جو خیلی خوبی در اصفهان وجود دارد. موقع تمرین هم زحمت زیادی کشیدند؛ با تیم ملی هستیم و نباید الان رنگ باشگاه‌ها دخالت داده شود. باید به عنوان بازیکن تیم ملی ما را ببینند و در بازی فردا حمایت کنند تا بتوانیم آنها را خوشحال کنیم.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->