قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری مارتینز، شانس اصلی بردن جایزه یاشین آفریقایی‌ها در راه بارسا سارا طاووسی کیست + علت فوت و ماجرای عکس پسر عارف ستاره لیورپول برای ماندن صلاح دست به کار شد کاسمیرو آماده خروج از منچستریونایتد لیگ آمریکا، مقصد آینده کاپیتان رئال مادرید طارمی: مجبوریم خوب باشیم وگرنه قلعه‌نویی نابودمان می‌کند سعید افروز: نذر کرده بودم مدالم را به امام رضا (ع) تقدیم کنم ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی خداحافظی کرد تاریخ و ساعت بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی | نبرد ملی‌پوشان در نصف جهان امبایه نیانگ با پرسپولیس به توافق رسید؟ صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه ۵۰ متر پارالمپیک پاریس
سرخط خبرها

آفریقایی‌ها در راه بارسا

  • کد خبر: ۲۴۹۱۷۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
آفریقایی‌ها در راه بارسا
مدیران باشگاه بارسلونا که با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو هستند، قصد دارند تا به سمت جذب ستاره‌های جوان آفریقایی بروند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت مالی باشگاه بارسلونا اجازه خرید‌های بزرگ را به آبی و اناری‌ها نمی‌دهد، بنابراین مدیران این باشگاه بر روی استعدادیابی از آفریقا برای جذب پدیده‌های جوان این قاره تمرکز کرده‌اند. با این سیاست کاتالان‌ها می‌توانند بدون انجام هزینه‌های هنگفت، سرمایه‌گذاری‌های سودآوری داشته باشند.

فصل گذشته میکائیل فایه، مدافع ۲۰ ساله سنگالی با مبلغ ۱.۵ میلیون یورو به تیم دوم بارسا پیوست و در تابستان امسال با قیمتی بیش از ۱۰ میلیون یورو به رن فروخته شد. مامادو امبکه ۲۱ ساله دیگر جوان آفریقایی بود که با همین سیاست به تیم دوم بارسلون اضافه شد. باشگاه پس از مشاهده عملکرد عالی آنها به سرمایه‌گذاری روی استعداد‌های آفریقایی ادامه می‌دهد.

در همین راستا آبی و اناری‌ها در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، دیوید اودورو، مدافع ۱۸ ساله غنایی را به خدمت گرفتند. پس از این انتقال هم خبر یک خرید غنایی دیگر به گوش رسید و اعلام شد که تیم کاتالان، عبدالعزیز عیسی هافبک ۱۸ ساله تیم ملی امید غنا را به خدمت گرفت.

علاوه بر جذب داوید اودورو و عبدالعزیز، بارسا همچنین انتظار دارد ابراهیم دیارا، وینگر ۱۷ ساله مالیایی برای تقویت تیم دومش در در زمستان به بارسا بپیوندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->