محسن بختیار؛ شانزدهمین مدال‌آور پارالمپیک ایران در پاریس نیانگ در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پخش زنده بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برابر مصر در نیمه‌نهایی پارالمپیک پاریس (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) نقره باجولوند برای کاروان ایران در پارالمپیک پاریس احتمال تغییر مدیرعامل پرسپولیس شایعه عجیب؛ لیموچی در راه پرسپولیس! بنی طبا به فینال جودوی پارالمپیک رسید تبلیغات میلیاردی ستاره کشتی جهانبخش در راه پرسپولیس؟ اسپانسر‌ها به کمک پرسپولیس می‌آیند تصمیم انتحاری نکونام علیه مدیران استقلال با اخراج زیلیکیچ صعود بنی‌طبا به نیمه نهایی جودوی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس + ویدیو ابقای نکونام در استقلال| تغییرات منتفی شد خداداد عزیزی عزادار شد + عکس و فیلم قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران در جهان مدال برنز پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بر گردن عرب‌عامری مورینیو به کابوس آنتونی در منچستریونایتد پایان می‌دهد فهرست نامزد‌های برترین فوتبالیست زن سال اعلام شد | جنگ ستاره بارسا با حریف آمریکایی نامزدهای برترین فوتبالیست جوان سال اعلام شد | یامال در مسیر امباپه، بلینگام و پدری
سرخط خبرها

جهانبخش در راه پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۲۴۹۳۱۰
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
جهانبخش در راه پرسپولیس؟
بازیکن مدنظر پرسپولیس علاقه‌ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم است، اما در این میان صحبت‌هایی درباره پیشنهاد این باشگاه به علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی کشورمان مطرح شده است.

جهانبخش البته اعلام کرده که همچنان قصد بازی در خارج از کشور را دارد و فعلاً برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

علیرضا جهانبخش قبل از رفتن به فوتبال اروپا حتی با پرسپولیس در زمان مدیرعاملی محمد رویانیان قرارداد امضا کرد، اما در نهایت برای این تیم در بازی‌های رسمی میدان نرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->