فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: مقابل هرگونه تهدید هوایی آمادگی کامل داریم اقامه نماز جمعه از هفته آینده در دانشگاه تهران (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ایران ادعای آمریکا درباره دخالت در روند انتخابات این کشور را رد کرد ترامپ به حمایت پوتین از هریس واکنش نشان داد عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی پس از ۱۰ روز از جنین (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) ویدئو| چهره به چهره با مردم | سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب در زمان ریاست جمهوری سفیر ایران: نگران دستیابی گروههای تروریستی به سلاح‌های شیمیایی هستیم پادشاه بحرین بیش‌از ۴۵۰ زندانی عمدتاً سیاسی را عفو کرد رئیس جمهور به تذکر یک کاربر فضای مجازی واکنش نشان داد فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر تمام دشمنان مستحکم خواهیم ایستاد فرماندهان سپاه از تنبیه شدید رژیم صهیونیستی در پی ترور اسماعیل هنیه خبر دادند وزیر کشور: ساماندهی اتباع خارجی به‌زودی آغاز می‌شود واکنش دیپلماتیک ایران به ادعای برخی کشورهای اروپایی و آمریکا مبنی بر دخالت ایران در مناقشه اوکراین پیامد‌های حضور اتباع غیرمجاز در کشور چیست؟ از پزشکیان تا حسین زاده؛ آیا نمایندگان مجلس دوازدهم بازهم کاهش خواهند یافت؟ تردد کدام خودرو‌ها جمعه و شنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) در هراز ممنوع است؟ ترامپ اوکراین را به دروغ‌گویی درباره تعداد تلفاتش در جنگ متهم کرد نماینده مجلس: مدل اقتصادی معرفی‌شده از سوی پزشکیان، مطابق با عدالت اجتماعی باشد سردار سلامی در پیامی، موفقیت تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را تبریک گفت وزیر کشور: سرباز وطنم | بخشی از وجودم در لشکر ۲۵ کربلا جا مانده است تاکید سازمان ملل بر آتش بس فوری و افزایش کمک های بشردوستانه به غزه
سرخط خبرها

ترامپ به حمایت پوتین از هریس واکنش نشان داد

  • کد خبر: ۲۴۹۳۷۷
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
ترامپ به حمایت پوتین از هریس واکنش نشان داد
رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا به اظهار نظر رئیس جمهور روسیه درباره نامزد مورد نظرش در این انتخابات واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اظهارات ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که گفته است ترجیح می‌دهد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها پیروز شود، واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشت؛ در یکی از این واکنش‌ها دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان گفت تکلیفش با این اظهار نظر روشن نیست!

پوتین پیش‌تر در مجمع اقتصاد شرق در ولادیووستوک گفت که مسکو ترجیح می‌دهد که هریس در انتخابات ماه نوامبر آمریکا پیروز شود. وی اضافه کرد که «خنده‌های مسری» هریس را تحسین می‌کند و به انتخاب جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و دموکرات آمریکا در حمایت از وی، احترام می‌گذارد.

ترامپ در واکنش به این اظهار نظر گفت: پوتین از کامالا حمایت کرد و من نمی‌دانستم که آیا باید با او تماس بگیرم و بگویم «خیلی ممنونم»؛ واقعاً نمی‌دانم دقیقاً درباره این اظهارنظر چه بگویم! نمی‌دانم که او به من توهین یا در حق من لطف کرده است!

جان کربی، سخنگوی امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارنظر پوتین گفت که رئیس جمهور روسیه باید از بحث درباره انتخابات آمریکا خودداری کند. اظهارات پوتین در واکنش به پرسشی درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد. پرسشی که طرح شد این بود که حالا پس از کناره‌گیری بایدن از نامزدی انتخابات، گزینه مطلوبی دارد یا خیر.

پوتین در واکنش به این پرسش گفت که انتخاب گزینه مطلوب در انتخابات آمریکا، کار روسیه نیست بلکه برعهده رای‌دهندگان آمریکایی است. مسکو به دفعات اتهامات واشنگتن درباره تلاش برای مداخله در انتخابات‌های آمریکا را قویاً رد کرده است.

پوتین در ادامه درباره هریس گفت که خوش‌مشرب و خوش‌خنده بودن او می‌تواند به این معنا باشد که از اعمال تحریم علیه روسیه به‌اندازه ترامپ امتناع خواهد کرد. به گفته پوتین، رئیس جمهور سابق آمریکا بیشتر از تمام روسای جمهوری معاصر آمریکا علیه روسیه تحریم اعمال کرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->