رئیس سازمان سیا ارسال موشک بالستیک از ایران به روسیه را تایید نکرد پنج کشته در حمله روسیه به شرق اوکراین حمله نظامیان صهیونیست به صهیونیستهای معترض| زخمی شدن تعدادی از معترضان شنیده شدن صدای انفجار در صومعه سرا | علت انفجار چه بود؟ رئیس جمهور: ساختارنظام‌مند ارتش قابل تعمیم به ساحت‌های مدیریتی کشور است درخواست حماس برای مجازات جنایتکاران جنگی صهیونیست(۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش مقابل خانه نتانیاهو | تجمع معترضان جنگ در نزدیکی خانه نتانیاهو جزئیات حمله پهپادی اوکراین به انبار مهمات در روسیه بیش از ۱۰ هزار نظامی اوکراین در جریان حمله به کورسک کشته شدند هزاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی دست به تظاهرات زدند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) آژیر خطر در الجلیل فلسطین اشغالی به صدا درآمد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات هزینه دارد میثم ظهوریان: جریان «منتقد معتقد» امروز موردنیاز کشور است هزاران نفر از مردم فرانسه به خیابان‌ها ریختند سخنگوی دولت: افزایش فقر نتیجه عملکرد اشتباه سیستم است آیت‌الله علم‌الهدی: جامعه قاریان باید مجری توسعه برنامه‌های قرآنی باشند اردوغان: ایستادگی در برابر تروریسم اسرائیل یک وظیفه اسلامی و دینی است تصویب اخذ وثیقه از اتباع خارجی برای ترک بموقع ایران عراقچی: دولت و ملت یمن در عمل مدافع مظلومیت ملت فلسطین هستند پزشکیان با فرماندهان ارتش در دافوس دیدار کرد (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات هزینه دارد

  • کد خبر: ۲۴۹۶۲۷
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات هزینه دارد
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه این روحیه که نسبت به مسائل جامعه حساس باشیم، در جامعه از دست رفته است. دچار بی‌تفاوتی شده‌ایم و این بسیار خطرناک است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر عصر امروز (۱۷ شهریورماه) و در مراسم سومین سالروز درگذشت مرحوم حیدر رحیم‌پور ازغدی گفت: بسیاری از افراد جامعه با وجود آن که ممکن است نسبت به وضعیت اجتماعی موجود نقطه‌نظر‌هایی داشته باشند، اما تلاش می‌کنند بی‌تفاوت از کنار آن بگذرند. چون ورود به عرصه تذکر و نهی از منکر، عواقب و هزینه‌هایی دارد.

وی افزود: امروز ایستادن در برابر انحرافات و کژی‌ها و کاستی‌ها برای انسان هزینه دارد. اما در این میان، برخی این روحیه را دارند که در مدت زندگی خود، می‌ایستند و مقاومت می‌کنند و هزینه‌های آن را نیز محتمل می‌شوند.

هشدار نماینده مجلس درباره رواج بی تفاوتی در جامعه| ایستادن در برابر انحرافات و کژی‌ها هزینه دارد

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: اثرات این کار باعث حیات و پویایی جامعه می‌شود و در روایات ما نیز از چنین جامعه‌ای با حضور چنین افرادی است که به عنوان جامعه زنده یاد می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسه امروز نیز حرمت‌گذاشتن و ارج‌نهادن به افرادی است که نسبت به پیرامون خود بی‌تفاوت نبوده و از کنار آن نگذشته‌اند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: مرحوم رحیم‌پور نه تنها در مسائل کلی اجتماعی، بلکه نسبت به مسائل جزئی اطراف زندگی خود نیز حساس بود. متاسفانه این روحیه که انسان نسبت به همه مسائل کلی و جزئی حساس باشد، در جامعه از دست رفته است و دچار بی‌تفاوتی شده‌ایم و این بسیار خطرناک است.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه جاری باشد و نباید در عرصه اجتماع بی‌تفاوت باشیم.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت برای افرادی مانند مرحوم رحیم‌پور و توجه به این شخصیت‌ها نیز از مصادیق احیاء این فریضه است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->