انریکه در پاریس ماندنی می‌شود فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده پرسپولیس جمعه راهی عربستان می‌شود تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در لیگ اروپا | امباپه بحران را با خود از رئال به تیم ملی آورد خروج اولمو از اردوی اسپانیا ایزاک ساکسس مهاجم مورد نظر پرسپولیس کیست + بیوگرافی و رزومه نیمار مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند سپاهان - دانشگر؛ رابطه‌ای که شکرآب شد آرمان رمضانی دوباره در لیست خروج استقلال قرار گرفت! دردسر سلیمی برای استقلال غریب شاهی با رکوردشکنی در پاراوزنه‌برداری طلایی شد + فیلم بلاتکلیفی کادر فنی استقلال یک هفته مانده به بازی در لیگ نخبگان نورافکن: مقابل امارات بازی بهتری انجام می‌دهیم جدول مدال‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز پایانی بازی‌ها (یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + جایگاه ایران ویدئو| واکنش بیت‌سیاح به دیسکالیفه‌شدن به‌خاطر پرچم عزاداری چرا بیت سیاح دیسکالیفه شد؟ | نتیجه اعتراض دوم مشخص شد + فیلم حمله سرمربی نروژ به هالند
سرخط خبرها

مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده

  • کد خبر: ۲۴۹۷۹۲
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده
مدیران باشگاه استقلال در کنار مذاکراتی که با مربیان خارجی داشتند، مذاکراتی هم با مهدی پاشازاده داشتند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مدیران باشگاه استقلال در روز‌های اخیر مذاکرات متعددی با گزینه‌های خارجی داشتند در این میان مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی شده، اما تازه‌ترین گزینه ایرانی که مدیران آبی باب مذاکراتی را با او باز کرده‌اند مهدی پاشازاده است. این مربی که ابتدای فصل گزینه سرپرستی تیم هم بود به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده با یک مربی آلمانی طراز اول کادر فنی جدید استقلال را تشکیل خواهد داد و قرار شده مذاکرات در صورت به نتیجه نرسیدن مدیران استقلال با سرمربی مد نظر خارجی با مهدی پاشازاده در روز‌های آتی ادامه یابد.  

لازم به ذکر است که در روزهای اخیر گزینه‌های متعدد خارجی مطرح شده اما هیچ یک تا کنون به عنوان سرمربی برگزیده نشده‌اند و از سویی گفته می‌شود شاید نکونام یکی، دو بازی دیگر فرصت داشته باشد. اما به هرحال ورود پاشازاده به میان گزینه‌های داخلی استقلال می‌تواند جالب توجه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->