انریکه در پاریس ماندنی می‌شود فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال اسدبیگی با پرسپولیس توافق نکرد چراغ سبز نیوکاسل برای جذب مهاجم منچستریونایتد مذاکره مدیران استقلال با پاشازاده پرسپولیس جمعه راهی عربستان می‌شود تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در لیگ اروپا | امباپه بحران را با خود از رئال به تیم ملی آورد خروج اولمو از اردوی اسپانیا ایزاک ساکسس مهاجم مورد نظر پرسپولیس کیست + بیوگرافی و رزومه نیمار مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند سپاهان - دانشگر؛ رابطه‌ای که شکرآب شد آرمان رمضانی دوباره در لیست خروج استقلال قرار گرفت! دردسر سلیمی برای استقلال غریب شاهی با رکوردشکنی در پاراوزنه‌برداری طلایی شد + فیلم بلاتکلیفی کادر فنی استقلال یک هفته مانده به بازی در لیگ نخبگان نورافکن: مقابل امارات بازی بهتری انجام می‌دهیم جدول مدال‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز پایانی بازی‌ها (یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) + جایگاه ایران ویدئو| واکنش بیت‌سیاح به دیسکالیفه‌شدن به‌خاطر پرچم عزاداری چرا بیت سیاح دیسکالیفه شد؟ | نتیجه اعتراض دوم مشخص شد + فیلم حمله سرمربی نروژ به هالند
سرخط خبرها

فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال

  • کد خبر: ۲۴۹۸۱۰
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
فسخ قرارداد رجبی، بازگشت سلیمی به لیست استقلال
به دنبال فسخ قرارداد حمیدرضا رجبی، مربی استقلال که نزدیک‌ترین فرد کادر فنی به نکونام بود، نام ایمان سلیمی به لیست استقلال بازگشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در روز‌های پایانی نقل و انتقالات اقداماتی در راستای فسخ برخی بازیکنان و مربیان خود انجام داد. در همین راستا ابتدا خبر آمد که قرارداد ایمان سلیمی با باشگاه استقلال فسخ شده است. خبری که نگرانی‌هایی بابت شکایت این بازیکن از مدیران استقلال را در فضای مجازی نشر داد، اما باشگاه استقلال استقلال کاملا هدفدار چنین اقدامی را انجام چرا که ساعاتی بعد از فسخ قرارداد ایمان سلمی این بار باشگاه استقلال قرارداد حمیدرضا رجبی یکی از دستیاران جواد نکونام را نیز فسخ کرد تا به این ترتیب جا برای بازگشت ایمان سلیمی باز شود.


ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال قصد داشتند ابتدا اصلاحاتی در قرارداد ایمان سلیمی انجام داده و سپس با خارج کردن نام یکی از مربیان نام او را وارد لیست کنند. این طور که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد قرارداد مالی سلیمی با باشگاه استقلال اصلاح شده است، اما اینکه حمیدرضا رجبی نیز به مانند سلیمی به لیست استقلال بازگردد، مشخص نیست و نزدیکان به باشگاه استقلال معقتند که نام این مربی دیگر به لیست کادر فنی استقلال اضافه نخواهد شد. با توجه به اینکه مدیرن باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی جدید هستند به نظر می‌رسد پرونده یکی از مهم‌ترین دستیاران نکونام در استقلال بسته شده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->