استعفای اعتراضی افسران رژیم صهیونیستی سردار سلامی: اسرائیلی‌ها طعم تلخ انتقام از شرارت‌هایشان را خواهند گرفت انهدام چندین پهپاد اوکراینی توسط روسیه (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول! گردان‌های القسام: عملیات تیراندازی قهرمانانه ماهر الجازی از نتایج طوفان الاقصی است تظاهرات هزاران صهیونیست در حمایت از امضای توافق تبادل اسرا (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) رئیس جمهور پزشکیان به اقلیم کردستان سفر می‌کند هیچ گزینه ای را معرفی نکردیم| این انتخاب از سوی دولت خواهد بود رهبر انقلاب: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملّت است پزشکیان: مدیران بنگاه‌های دولتی غیر سودده باید در زیان سهیم باشند تظاهرات هزاران نفر در پایتخت پاکستان برای آزادی عمران‌خان جزئیات طرح جدید آمریکا برای آتش‌بس در غزه نوستراداموس آمریکا هریس را پیروز انتخابات خواند پزشکیان: کمک کنید که پاسخگوی مردم باشیم «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام ترور شده است؟ نماینده مردم زاهدان در مجلس: وزیر خارجه حقابه هیرمند را باجدیت پیگیری کند نتانیاهو به ارتش اسرائیل و تمام نیروهایش آماده باش داد ادعای اسرائیل درباره ترور فرمانده ارشد حماس دیده‌بان حقوق‌بشر: اسرائیل در یک ماه ۱۶ مدرسه در غزه را هدف قرار داده است رقابت نزدیک هریس و ترامپ در نظرسنجی‌های انتخابات آمریکا کدام مسافران از پرداخت عوارض فرودگاهی معاف هستند؟
سرخط خبرها

وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول!

  • کد خبر: ۲۴۹۸۸۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
وعده مجدد وزیر برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول!
وزیر رفاه برای بار دوم طی روزهای گذشته از پیگیری برای پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی خبر داد و این درحالیست که همچنان ۱۳ هزار معلول در انتظار دریافت یارانه اشاره شده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سوم شهریورماه ۱۴۰۳ خبری با عنوان " مستمری ۱۳۰۰۰ مددجوی بهزیستی توسط سازمان هدفمندی قطع شد! " در خبرگزاری تسنیم منتشر شد. علیرضا آنجلاسی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره قطع مستمری ۱۳ هزار نفر از مددجویان گفت: مستمری مددجویان سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۳ و بر اساس قانون بودجه به صورت مستقیم از سوی سازمان هدفمندی به حساب مددجویان واریز می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بدیهی است بر همین اساس تعداد مستمری‌بگیران بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه و نقدینگی سازمان هدفمندی تنظیم می‌شود.

وی عنوان کرد:در مرداد ماه نیز مطابق پرداختی تیر ماه، آمار مددجویان تقدیم سازمان هدفمندی شد، اما تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه تکافوی پرداخت مستمری را نمی‌کرد. بر همین اساس تعداد مستمری بگیران بر اساس تخصیص صادره از سوی سازمان برنامه و بودجه و نقدینگی سازمان هدفمندی تنظیم و اعلام شد.

(۷ شهریورماه) نیز احمدی میدری؛ وزیر رفاه با اشاره رایزنی با حمید پورمحمدی؛ رئیس سازمان برنامه در مورد عدم پرداخت یارانه حدود ۱۳ هزار نفر از افراد دارای معلولیت اعلام کرد: با ایشان صحبت کردم و خواستم با توجه به انتظاری که شکل گرفته، کمک کنند که هرچه زودتر پرداخت انجام شود.

وی تصریح کرد: با آقای قادری؛ رئیس بهزیستی علی‌محمد قادری هم صحبت کردم که با سازمان هدفمندی یارانه‌ها رایزنی کنند و نتیجه آن را اطلاع دهند.

با گذشت چند روز از وعده نخست میدری؛ وزیر رفاه امروز بار دیگر وزیر رفاه اعلام کرد که پیگیری پرداخت یارانه ۱۳ هزار معلول تحت پوشش بهزیستی است.

میدری درباره پرداخت یارانه ۱۳ هزار فرد دارای معلولیت، بیان کرد: بحث ۱۳ هزار معلولی را از ابتدای رای اعتماد پیگیری کردم. روز گذشته نیز با رییس سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای داشتیم تا بتوانیم آن را زودتر پرداخت کنیم.

علی رغم وعده داده شده از سوی وزیر رفاه همچنان یارانه اشاره شده به حساب ۱۳ هزار نفر از معلولان تحت پوشش بهزیستی واریز نشده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->