افشاگری یامگا علیه نکونام + عکس نبی در امارات بستری شد بی خبری باشگاه استقللال از مذاکره نکونام با اسدی پدیده بارسلونا زیر تیغ جراحی رفت رقم قرارداد لوکاس ژوائو با پرسپولیس چقدر است؟ بازیکنان پرسپولیس شاکی از بی احترامی به اسدبیگی زبان، مانع حضور زیدان در لیگ جزیره پشت پرده عدم جذب نیانگ توسط پرسپولیس اعتراض بازیکنان آکادمی پرسپولیس به رقم قرارداد‌ها بازگشت کاپیتان مشهدی تیم ملی هندبال به سپاهان باخت روی باخت برای بدمینتون خراسان رضوی سرمربی منچستریونایتد در تعطیلات هم شکست می‌خورد استقلال به دنبال افزایش ظرفیت استادیوم شهر قدس تیلور برای بازگشت به کشتی هوایی شد شکست برادران گرایی در انتخابی کشتی فرنگی تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی | دومین گام قلعه نویی در راه جام جهانی پایان کار زیلیکیچ در استقلال اختتامیه پارالمپیک برگزار شد | پرچم کاروان ایران در دست رمضان صالحی ملی‌پوش والیبال نشسته خداحافظی هافبک سابق بارسلونا از فوتبال انریکه در پاریس ماندنی می‌شود
سرخط خبرها

اعتراض بازیکنان آکادمی پرسپولیس به رقم قرارداد‌ها

  • کد خبر: ۲۴۹۹۹۴
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
اعتراض بازیکنان آکادمی پرسپولیس به رقم قرارداد‌ها
بازیکنان تیم پایه پرسپولیس نسبت به رقم قرارداد‌های خود اعتراض دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از اسپانسر‌های باشگاه پرسپولیس در جشن قهرمانی این تیم مبلغ دو نیم میلیارد تومان چک کشید تا هزینه آکادمی این باشگاه شود. همین مسئله باعث شد که بازیکنان تیم جوانان و امید پرسپولیس نسبت به این مسئله اعتراض کنند.

آنها در تمرین اخیر تیم شان اعلام کرده اند وقتی باشگاه با آنها قرارداد ۲۰ میلیون تومانی امضا کرده معلوم است که این چک دو میلیاردو نیمی در جای دیگر در باشگاه هزینه خواهد شد. ناگفته نماند این بازیکنان در ابتدای این فصل از محسن خلیلی خواسته بودند که قراردادشان به یکصد میلیون تومان برسد و علی رغم قول‌هایی که به آنها داده شده بود این کار انجام نشد. جالب توجه اینکه تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید پرسپولیس همگی در صدر جدول مسابقات پایه تهران قرار دارند و به این خاطر انتظارشان از درویش این است فقط به بزرگسالان توجه نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->