مهری، جدیدترین یاغی فوتبال ایران + عکس پیولی سرمربی رونالدو می‌شود؟ افشاگری یامگا علیه نکونام + عکس نبی در امارات بستری شد بی خبری باشگاه استقللال از مذاکره نکونام با اسدی پدیده بارسلونا زیر تیغ جراحی رفت رقم قرارداد لوکاس ژوائو با پرسپولیس چقدر است؟ بازیکنان پرسپولیس شاکی از بی احترامی به اسدبیگی زبان، مانع حضور زیدان در لیگ جزیره پشت پرده عدم جذب نیانگ توسط پرسپولیس اعتراض بازیکنان آکادمی پرسپولیس به رقم قرارداد‌ها بازگشت کاپیتان مشهدی تیم ملی هندبال به سپاهان باخت روی باخت برای بدمینتون خراسان رضوی سرمربی منچستریونایتد در تعطیلات هم شکست می‌خورد استقلال به دنبال افزایش ظرفیت استادیوم شهر قدس تیلور برای بازگشت به کشتی هوایی شد شکست برادران گرایی در انتخابی کشتی فرنگی تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در مقدماتی جام جهانی | دومین گام قلعه نویی در راه جام جهانی پایان کار زیلیکیچ در استقلال اختتامیه پارالمپیک برگزار شد | پرچم کاروان ایران در دست رمضان صالحی ملی‌پوش والیبال نشسته
سرخط خبرها

بازیکنان پرسپولیس شاکی از بی احترامی به اسدبیگی

  • کد خبر: ۲۵۰۰۰۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
بازیکنان پرسپولیس شاکی از بی احترامی به اسدبیگی
بازیکنان تیم پرسپولیس از رفتاری که با اسدبیگی شده است شاکی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به سینا اسدبیگی به وی اعلام کرده که اجازه تمرین با تیم را ندارد و به همین علت او روز گذشته پشت دروازه‌ها به صورت اختصاصی کار کرد و امروز هم در کنار زمین نظاره گر بازی پرسپولیس و نساجی بود. اما این رفتار باشگاه پرسپولیس با هافبک جوانش باعث شده که صدای بازیکنان بزرگتر این تیم درآید.

آنها به این مسئله اعتراض کرده اند که چرا باشگاه حرمت بازیکن زحمت کش و بی حاشیه تیم را نگه نداشته و او را تحت فشار قرارداده که از تیم جدا شود. در همین راستا با خبر شدیم که کاپیتان‌های پرسپولیس از اسدبیگی خواسته اند راضی به فسخ قرارداد با باشگاه شود و اجازه ندهد حرمتش بیشتر از این شکسته شود. احتمال اینکه فردا اسدبیگی رسما از پرسپولیس جدا شود زیاد است. با رفتن او سعید مهری به پرسپولیس خواهد پیوست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->